Annette78 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg kan anbefale Weleda baby (Zink cream med calendula) på det sterketst. Snuppa mi hadde rød stump med vabler som ikke ble borte. Jeg prøvde alt. Zink salve, krystalfiolett, initiyol, løveapotelets barne krem, canesten krem og potetmel, men ingen ting hjalp. Men kun 1 1/2 dag med kremen fra helsekosten så ble huden som ny igjen. Jeg skal innrøme at jeg er litt skeptisk til helsekost produkter, siden jeg har jobbet på apotek, men nå må jeg nok revurdere holdningene mine litt.
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Snuppa vår hadde også veldig sår stump med illrøde vabler som ikke ble borte etter iherig zinksalvebruk. Vi sluttet tvert med våtservietter og begynte å smøre henne med Inotyol salve. Lot også stumpen lufte seg og tørke godt så ofte som mulig. Hun ble helt fin på 2 dager.
Prish Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg har satt lillemor på potta fra hun var 6 mnd. Siden har jeg byttet kanskje 5 bæsjebleier. Ikke antydning til sår rumpe siden prosjektet ble satt i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå