la_strega Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Kjennes som ..... jah.. det svir og stikker og er vondt! Noen som vet hva det kan være?? Eller har det lignende?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har det også sånn, har hatt det slik i noen dager. Er i uke 38 til lørdag. Hvor langt er du vei? Kan være at babyen har festet seg
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Vet ikke om dette er samme greia, men det kjennes ut som om babyen min grafser meg skikkelig langt nedi bekkenet. Av og til kjennes det ut som den ønsker å komme ut med bena eller armene. Det er ikke direkte vondt, men utrolig ubehagelig. Hadde det sånn i flere timer i natt. Jeg lurer også på om flere har det sånn. (er i uke 31) Jordmor trodde på forrige kontroll at hodet hadde feesta seg, men det virker ikke sånn nå lengre.
la_strega Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Er i uke 37, hodet har festet seg for noen dager kansje en uke eller to siden. Kan ikke huske dette fra forrige gang.. hadde liksom ikke noe vondter da..
Petrine+Røver Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Har det også sånn innimellom... kjennes ut som den sparker og klemmer på ting jeg helst så at den lå unna.. Kjennes noen ganger som det "synker" nedover, ubehagelig følelse, og noen ganger svir det til som om jeg skulle ha blærekatarr eller likn... er 35 uker nå, og iflg jm hadde hodet så godt som festet seg i uke 32. Har hatt disse ubehagelige sparkene/stikkene nedover i flere uker nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå