Monajenten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ååh??? Jeg sendte etter at du skrev at du hadde slettet:-o Lurte liksom på hvorfor du aldri svarte:-o
Monajenten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Du har forresten fått ny pm:-)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Nydelig hus og gud for en flott hage :-O skulle ønske vi også hadde råd til noe sånt nå, men det får bli om noen år hehe.. Er enig med deg i at litt overflate oppussing hadde kanskje vært greit, men kjøkken og bad var jo veldig fint da Svarer deg her jeg, tror kanskje det er noe galt med postboksen min, fikk bare feilmelding når jeg prøvde å svare deg..
Monajenten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 Dustepostboksen din da:-/ Ja det var liksom selve huset jeg falt for. Spesielt hemsen. Tenk å ha syrom der oppe *sukk* Og jeg DIGGET badet!! drømmedrømmedrømme
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 ja :-S Ja der kunne du ha sydd mye fint til meg hehe Tenk så romantisk det hadde vært å stå å dusje der med kjæresten sin da *drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå