Gå til innhold

Mami 87 og nydelige Natalie :-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh???

Jeg sendte etter at du skrev at du hadde slettet:-o

 

Lurte liksom på hvorfor du aldri svarte:-o

Skrevet

Du har forresten fått ny pm:-)

Skrevet

Nydelig hus og gud for en flott hage :-O skulle ønske vi også hadde råd til noe sånt nå, men det får bli om noen år hehe..

Er enig med deg i at litt overflate oppussing hadde kanskje vært greit, men kjøkken og bad var jo veldig fint da :)

 

Svarer deg her jeg, tror kanskje det er noe galt med postboksen min, fikk bare feilmelding når jeg prøvde å svare deg..

Skrevet

Dustepostboksen din da:-/

 

Ja det var liksom selve huset jeg falt for. Spesielt hemsen.

Tenk å ha syrom der oppe *sukk*

 

Og jeg DIGGET badet!!

 

drømmedrømmedrømme

Skrevet

Kan jeg og få se ?

Skrevet

ja :-S

 

Ja der kunne du ha sydd mye fint til meg hehe :)

 

Tenk så romantisk det hadde vært å stå å dusje der med kjæresten sin da *drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...