Girlpower med rosahår Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Tenker på at dere har en kraftig antenne i skjermen (til trådløst kort) og disker i maskinen som avgir masse stråling? Ikke jeg... Stakkars babyen min er sikkert blitt en mutant.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hmm... Ser ikke ut som at min første sønn har tatt skade av det.. Får håpe det går bra med denne også da!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Det har ikke jeg tenkt på heller, og her er laptop på magen ganske ofte... usj..
Girlpower med rosahår Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Det gikk bra med min første, men har ny laptop nå. Sikkert sterkere antenne, med innebygget trådløst kort. Huff. Tror jeg logger av...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Et lite tips er å kjøpe et sånt pc underlag på IKEA, helt genialt. Blir som et lite bord.
Guri-mamma Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Et bord som man kan plassere på magen?? :-D
LivLaga Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 BRÄDA Laptop-støtte : Den er smart og bare 129 NOK http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10086654 Overflaten er litt glatt, så det kan lønne seg å feste en liten bit med antiskli-materiale under laptopen (slik gummi som man legger under tepper)
Labambie Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Mannen min jobber med pc'r,og han sier det er helt ufarlig. Man er mye mer utsatt for stråling fra pc når man f.eks går på kjøpesenter eller i byen,for der er det flere hundre trådløse nettverk bare på noen få kvadrat. Og dessuten er ikke antenna i pc'n såå sterk! Derfor vi må ha en sterk trådløs router som fanger opp signalene..
Cocoon Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Var ei som hadde testet dette her tidligere, og strålingen ble veldig redusert bare ved å legge en vanlig pute under pc'en. :-)
Niem og Patrick Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Dere har mye mer "stråling" rundt dere i huset generelt med vann og strøm enn fra laptopen, så dere kan nok slappe av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå