Høstlys Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg er 13 + 4 i dag, og mener jeg kjenner noen små "bobler" i magen. Kan det stemme, eller er det bare innbildning? Jeg har vært og hørt hjerteslagene i dag, så det kan være at jeg blir litt revet mer her:-)
1baby,og 1 spire Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Kan jo være det.Er det ikke ditt første barn ,er det jo flere som kjenner det veldig tidlig.Hvar litt usikker på hva jeg kjente i uke 16, men er nå i etter tid sikker på at det hvar babyens første hilsen til meg.Uke 17 fikk jeg noen små dult å da fantes jeg ikke i tvil lenger. Har de to siste ukene kjent liv hver dag.19+1.
Gjest Orkideen Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg kjente liv første gang i uke 17. Jeg hadde nok kjent det noe før, men forstod ikke at det var barnet mitt før da.
mamiladi Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg kjente også bevegelser i uke12-13. Trodde først at det måtte være innbilning for det er jo så tidlig! Men så var vi på ul og så en veeldig livlig liten krabat, og da skjønte jeg at det var knøttet :-) Er forresten førstegangs, og har kjent masse bevegelser siden :-)
Høstlys Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Takk for svar! Det er tydelig noe rart og anderledes i magen, ihvertfall.. Men tydelig er det ikke. Er i min 14.uke nå, og er 1.gangs. Blir spenndende å se om dette forsterkes, eller om det kommer noe annet istedet etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Det er individuelt når man kjenner liv, og har hørt om noen som kjenner veldig tidlig. Er ikke helt sikker på om dette er babyen, men kan ikke huske å ha kjent lignede før. Når jeg har sittet eller halvligget har jeg kjent noe som dulter borti under navelen, akkurat som at bebis har lagt seg med en fot eller arm ut mot navelen min. Har også kjent litt bevegelse på siden av det. Er i uke 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå