♥Spirevipp♥ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Noen tips til innkjøp? Vi blir 14 voksne og 10 barn alle under 7 år.....HJELP! Har aldi arrangert noe selskap før...så det er litt skummelt! Tenkte de voksne kan få snitter og barna pølser i brød. Hadde også tenkt å lage godteposer til barna. Hvor mange kaker burde jeg ha? Gelètopper med seigmenn er kanskje en slager for de minste??? Hmmm ikke bare bare det greiene her...
menisja Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 det høres jo ut som du har det meste i boks=) sjokoladekake til barna er jo alltid en hit eller muffins da. synes det alltid er bedre å ha for mye enn for lite! så du får nok å gjøre tenker jeg! lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå