IngyThing & lykkeliten Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 sorry litt utenfor temat, men har inntrykk av at alle har silikonpupper for tiden jeg, og lurer på hvorfor!? har slappe kjipe pupper etter amming jeg også, men det får da være ei hjel for hvor viktig utseende skal være!? haha, nå VET jeg at jeg får mye pepper her. hehe..Synes bare det er skremmende hvilken til de grader kroppsfiksert verden vi lever i. Ikke noen som skal ha vaginal foryngelse her også da? mere enn puppa som blir slappe etter en fødsel vøtt:P
Libido- Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 I går bestemte jeg meg for å ta silikon. Dog når jeg er ferdig med barn. Prøv å still deg foran speilet i drømmekjolen din som er litt utringet... uten pupper...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Det kunne aldri falle meg inn å ha slappe pupper i en sånn ung alder........(?), så etter et barn og en er nødt å rulle opp puppene på en blyant da fant jeg ut at jeg gjør noe med dette! Mye melk i puppene kan forårsake mer enn et godt måltid til et barn ser du!
Cat.68 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Du kan få av meg libido. Deler gjerne av overskuddet. Jeg skal ta bort jeg da!! For 2 gang!!
IngyThing & lykkeliten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 haha, digga den om å rulle opp puppene på en blyant. yes da,den andre delaktige i baby-mekkinga skal vel ha sitt han også? Min er fornøyd med en god dose hengpupp han, så får han heller se de struttende plastikkpuppa på tv eller film;)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Nja, jeg vet ikke helt om det er min greie. Men vi får vel se hvor ille de blir seende ut etter jeg er ferdig med amminga. Syns de ser skremmende slappe ut når de er tømt for melk ihvertfall....
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 *knis* ta en blyant å se. Faktisk sier de at kan du putte en blyant under puppen og den ikke faller ned, da har man hengepupper he he
Cat.68 Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Hahahaha, putter jeg en blyant under puppen min forsvinner den, hahahaha.
propp Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Blyant? Haha, jeg får plass til et pennal!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Ja, nå har jeg jo melkespreng da, så får ikke festa noe blyant der nå, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå