Gå til innhold

Jeg tror jeg må ty til vold ovenfor naboen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har nettopp kjøpt leiligheten vegg i vegg med vår, og har revet ALT inni. Jeg har jo full forståelse for at de pusser opp, men jeg kan ikke skjønne at de HVER EN JÆ*** kveld ca kl 19.45 begynner å meisle i betonggulvet med borr!! Jeg var borte å snakket med de den første kvelden, var høflig og hyggelig, og sa at min 2-åring har lagt seg på dette tidspunktet, og at lyden er så høy i vår leilighet at han blir livredd! De lovte at de var straks ferdige, og at de skulle ta hensyn, men alikavell har de begynt til samme tid hver dag! Er det virkelig ikke mulig å gjøre det tidligere på dagen? Er det nødvendig å gjøre det som bråker mest, på kvelden? De unnskylder seg med at de har lov til å holde på med slikt til kl 20, men er det ikke noe som heter hensyn lengre?

Jeg trampet meg bortover dit i kveld igjen, men da åpnet de ikke døren for meg!

GRR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjore de ikke? hahaha frekkeste!

Blir jo et koselig nabofellesskap =)

Skrevet

Samme greia her, har holdt på siden vi flyttet inn i mars. Er tre leiligheter (alle ligger rundt vår leil) som bytter på å herje. I sommer var det så ille at vi måtte flytte ut av leiligheten vår (Ikke for å snakke om at de slo et digert hull ned i badetaket vårt grrr)

Skrevet

Huff, SÅ galt er det ikke her, selv om jeg trodde at baderomsinnredningen skulle ramle ned i sta.

I tillegg til de idiotiske naboene, holder borettslaget på med renovering, så i dag borret de i betongen i alle tre oppgangene. Da var det trivelig hjemme her, ja..

Skrevet

Enebolig har sine fordeler ser jeg.

Skrevet

Blæh på dere begge to. Jeg slipper i hvert fall å måke snø, male fasader og lappe tak. Grmf.

Skrevet

... og plenklipping!

(men den tar de til gjengjeld hver gang fra 07.30, når det er min tur til å sove lenge!)

Skrevet

Og vi slipper irriterende naboer som borrer til alle døgnets tider og kan dermed selv borre når vi vil og hvor vi vil uten at noen klager. Føler jeg for å støvsuge klokka 2 på natta så gjør jeg det;-) Og ja, jeg kan selv bestemme fargen på kåken uten at noe styre må godkjenne det, hehe.

Snømåking, maling, taktekking ol finnes det polakker til;-)

Skrevet

MELLOMROM!!!! Her har du også noen.

Føler meg som julenissen idag. jeezzzz.

Skrevet

Vi har enebolig, men hos oss er det motsatt. Vi har såvidt begynt å bygge en liten bygning i hagen. Det var en uke at byggearbeiderne ikke kunne komme, så de kom på en lørdag.

Da fikk vi en telefon fra naboen som sa at "nå er klokken 16.45 og jeg har hørt på dette bråket I HELE DAG! Dette skal slutte. NÅ. Straks. Hvis ikke, melder jeg dere til bystyret."

Vi har tidligere bygget et to meter høyt plankegjerde mellom oss for å minske evt. bråk fra vår side, siden han har klaget på bråk fra oss fra FØRSTE dag! Vi har aldri bråket, bortsett fra disse maskinene forrige helg, og i hvert fall ikke den dagen vi flyttet inn, men han kjeftet meg huden full og truet med å få oss kastet ut (vi hadde kjøpt huset, noe han visste) likevel, bare sånn i tilfelle vi skulle komme til å bråke.

Han kjeftet på oss for gjerdet også.

Men livet er blitt mye bedre for oss etter at vi bygget det..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...