-Mariposa- Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 I går sa jeg på spøk til sambo at "tenk om du skulle slutte å prate til meg om data siden jeg ikke får prate til deg om unger, det hadde vært rart...". Jeg sa det med et smil og da han så usikkert på meg så flirte jeg og sa jeg hadde da rett til litt galgenhumor. I dag da han kom hjem fra jobb begynte han å snakke for n'te gang om noe datating på jobb og jeg ble litt lei og sa rett ut at jeg syntes det var kjedelig og at jeg ikke gadd å høre på mer (jeg er midt oppe i en skoleoppgave som er vanskelig og det gjør meg litt amper...). Han gikk sin vei, så kom han tilbake etter en stund og sa han skjønte at jeg syntes det var kjedelig, men han bare måtte få det ut noen ganger, all dritten på jobb. Så sa jeg at jeg skjønte det, men at det jeg sa i går var ment som en spøk, men at det er litt alvor i det for jeg føler at han kan prate i vei om alt mulig, mens jeg må velge mine "interesser" med omhu for at det ikke skal være mas... Da sa han: det er jo ting jeg ikke sier til deg og... Jaha, sa jeg. Som hva da? Nei, han mente litt sånn om barn og sånn. Jeg ble skikkelig redd for å komme inn på en "sånn" samtale så jeg bakket litt ut og sa at "dette trenger vi jo ikke snakke om nå". Han var enig og sa vi kunne ta det en dag jeg ikke hadde så mye å tenke på. "hva med i morgen?" sier jeg, med et smil... Han bare ser rart på meg. Ååååå, jeg lurer på hva han mente med det der! Hva er det han går rundt og tenker på og ikke føler han kan si til meg? Har null interesse av en samtale om det ikke kommer noe godt ut av det, og jeg kan ikke se for meg at det er noe bra han tenker på... Så jeg tror kanskje jeg bare skal la det ligge.... men er fryktelig nysgjerrig. Kanskje jeg kan skrive en mail til ham en dag og spørre...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Heisann, jeg hadde bare spørt han rett ut jeg. Personlig ville jeg visst det uansett om det var positivt eller ikke, bedre å vite enn å gå rundt å lure på hvordan det egentlig ligger an;)
-Mariposa- Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Ja, kanskje.... får ta det en annen gang tror jeg. I tilfelle det er noe dritt så orker jeg det ikke akkurat nå kjenner jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå