Gå til innhold

Kjenne liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt små nervøs, er i uke 19, har synes at jeg har kjent liv tidligere, men føler nå at det har vært rolig igår og idag! er det grunn for bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, er ikke "obligatorisk" å kjenne liv hver dag før i uke 26, tror jeg. Men hvis du er bekymret, kan du jo ta en tlf til føden og høre:)

Skrevet

Hørt flere si det er ganske vanelig føre man er lengre på vei.Kjente selv mye mere i går en i dag. Er 19+1.Kan nok ha noe med hvordan dem ligger og at dem ikke er så store enda. Bekymrer du deg mye så ville jeg ringt til jordmor i morgen å snaket med henne.Ikke godt å uroe seg . Ønsker deg alt godt, og alt er sikkert bare bra med den lille.

Gjest Orkideen
Skrevet

Det forventes ikke at man skal kjenne liv hver dag før i uke 26. Noen dager vil du kjenne mye liv og mange spark, andre dager vil du knapt nok kjenne noen små dult. Det har med hvordan barnet ligger å gjøre. Ligger barnet og sparker innover mot ryggen vil du kjenne lite eller ingenting. Jeg er 26+0 i dag og det er fortsatt dager hvor den lille snuppa mi nesten ikke lager noe liv andre dager sparker hun fra morgen til kveld.

Skrevet

takk for betryggende tilbakemeldinger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...