Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg er litt små nervøs, er i uke 19, har synes at jeg har kjent liv tidligere, men føler nå at det har vært rolig igår og idag! er det grunn for bekymring?
mamma`n til nurk Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 nei, er ikke "obligatorisk" å kjenne liv hver dag før i uke 26, tror jeg. Men hvis du er bekymret, kan du jo ta en tlf til føden og høre:)
1baby,og 1 spire Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Hørt flere si det er ganske vanelig føre man er lengre på vei.Kjente selv mye mere i går en i dag. Er 19+1.Kan nok ha noe med hvordan dem ligger og at dem ikke er så store enda. Bekymrer du deg mye så ville jeg ringt til jordmor i morgen å snaket med henne.Ikke godt å uroe seg . Ønsker deg alt godt, og alt er sikkert bare bra med den lille.
Gjest Orkideen Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Det forventes ikke at man skal kjenne liv hver dag før i uke 26. Noen dager vil du kjenne mye liv og mange spark, andre dager vil du knapt nok kjenne noen små dult. Det har med hvordan barnet ligger å gjøre. Ligger barnet og sparker innover mot ryggen vil du kjenne lite eller ingenting. Jeg er 26+0 i dag og det er fortsatt dager hvor den lille snuppa mi nesten ikke lager noe liv andre dager sparker hun fra morgen til kveld.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 takk for betryggende tilbakemeldinger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå