Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 hva synes dere om menn som skaffer seg damer fra utlandet? via nettet feks? synes så ufattelig synd på disse damene som helt tydelig kommer til landet for å komme seg bort fra sitt eget land til "rikdom". naboen min er snart 60 år, og idag kom den nye kona hans. tipper hun ikke er fylt 30 engang. ser ikke ut som hun er mer en noen og 20. kjenner jeg blir kvalm :S
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg er tilhenger av at folk får få en sjanse - om de faktisk blir lykkelige er ikke avhengig av alderen. Kvalmen bør du gå til psykolog med.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg syns IKKE noe om det. Min kjære far og min onkel er desverre av typene som importerer disse damene, og jeg syns kjempe synd på dem! Første kona til pappa satt jo bare inne å leste ordbok! Hun gikk jo på norsk skole, men i en alder av 34 så tar det nok tid å lære seg norsk. Engelsken var ikke noe å skryte av heller :/ Hun er flyttet tilbake til Thailand da. Varte bare 1 år! hehe... Men nå skal han finne seg en ny kone! Og han snakker med ei jente på 21!!!!!!!!! Jeg selv er 24!!!!!!!!!! PUKE! Men gidder han å høre på meg?? NEI! Min onkel har nettop gifta seg da, og han har hvertfall valgt ei dame på samme alder som han selv da. Og han er en ensom sjel, men verdens snilleste. Så hun får hvertfall en god og tålmodig mann, men får se hvor lenge det varer...
Gjest -<<- Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg er veldig for import av damer. Min importvare er aldeles utmerket. Hmnei, synes og synes - det er litt spesielt at noen ønsker å være sammen med noen de antagelig forstår godt at er sammen med dem av andre grunner enn kjærlighet, men each to their own. Så lenge begge parter er fornøyde er det sikkert en ok ordning. Men rettsvernet til disse kvinnene bør styrkes (enda mer), så man unngår flere av disse episodene hvor menn mishandler importkonen i "to år og elleve måneder" og så søker skilsmisse rett før kona får bli i Norge selv om hun skilles. Ja, det er synd på kvinner som føler at de må gifte seg med noen de ikke er glad i fordi de ikke har noe annet valg. Men det er fortsatt synd på dem om de blir i den situasjonen de er og ikke gifter seg. Dermed kan vi sitte og synes synd på alt vi lyster, men så lenge vi ikke fikser verden så alle får det greit også i Hviterussland og deromkring har vi knapt rett til å fordømme. Blir litt som med barnearbeid; fy og fysj, men at de sulter om de ikke får jobbe driter vi i.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Broren min har funnet ei fra Fillippinene.Han er kjempeforelsket mens jeg føler hun ser det som en grei måte å komme unna fattigdommen på. At hun får det bra med han er ingen tvil,men jeg syns det er trist at hun ikke har de samme følelsene i gjengjeld til han. Men der er ikke aldersforskjellen så stor da. Syns det er ille med menn ¨på 60 + som finner seg jenter på rundt 20.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Pila- Hva har du importert? Dame eller barn? Ikke frekt ment bare veldig nysgjerrig!
Gjest -<<- Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Dame. Som var med barn. Ikke helt importert forresten, hun kom frivillig, men skulle bare være midlertidig.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Forstår disse jentene i grunn...de velger å selge seg til en mann framfor å selge seg til fler...for det er i realiteten det valget mange av disse stakkars jentene har.. Noen er heldige og finner kjærligheten, noen finner en snill mann som de kansje ikke elsker, men blir behandlet godt av..men desverre er det alt for mange som er uheldige og havner i et helvete..men om det helvete er så mye verre en å bli banka av en hallik eller en "kunde" vet jeg sannelig ikke.... OM en mann på &0 finner ei jente på 20...helt ok..så lenge han behandler henne pent og med respekt!
Pocoyoツ Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 En kompis av meg har møtt ei fra Thailand, og det er litt på samme måten som anonym over her forteller. Det virker som om hun syns det er en måte å komme til rikdom på, og hun forventer at han skal varte opp hele familien hennes i Thailand. Og den var ikke liten! Han er forelsket, men litt skeptisk..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Jeg importerte en mann fra sørligere strøk en gang i tiden, vi hadde noen fine år men det gikk desverre ad undas:( Jeg kjenner forøvrig flere "importkoner" som alle har det veldig fint sammen med mannen sin og lever godt her i Norge. At to mennesker kan oppfylle hverandres behov er det i og for seg ikke noe galt i.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 Jeg ser ikke helt problemet så lenge de lever i et tilnærmet normalt forhold. Uten tvang og den slags involvert. Det er jo ikke noe værre at en thai-dame gifter seg fornuftig enn at en norsk dame gifter seg fornuftig. Jeg tror ikke alle forhold er bygd på himmelstormende forelskelse. Men jeg tror man kan ha bra forhold likevel. Selv har jeg en gammelonkel som er over 60, gift med en dame på 33, og de har sammen en liten pike. Hennes valg å få den ungen, og hun ville ha den med han. Og jeg tror ikke han er slem med henne på noen måte.
~~DoraDora~~ Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Blanding av slavehandel og prostitusjon.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #14 Skrevet 16. november 2007 Jeg forstår godt de som importerer fi.. ehhh damer!!! Kvaliteten på norske damer har sunket betraktelig de siste årene.. De fleste er proppfulle av komplekser pga sygge strekkmerker eller fedme... Thai-damer eller russiske importvarer kommer hit uten disse problemene og er så klart mye mer dame enn det norske overskuddslageret av ressirkulerte og ubrukelig kjærringlæfser:-)
innMariSterk Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Først til yppert, din analfabetiserte anusfikler, du har heeeeeelt rett i at stygge strekkmerker er landsbetinget!! Ler så jeg griner! Og jeg er litt for og i mot denne "handelen" med skjebner. Så lenge damene tar sjansen på å få et bedre liv og ikke ender opp som Dung så må jo det være en fin ting......Når man ser på alternativet altså....
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. november 2007 #16 Skrevet 16. november 2007 Yppert, you've got it all wrong... :-) Hvordan tror du de knøttsmå, asiatiske damene ser ut etter å ha født norske menns gigantbarn? Blir vel ekstra strekk og slark, vil jeg tro. Sånn bare for å bruke ditt eget fine sprog. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå