Agne Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jaja, i dag på dag 24 kom ho innom, tantefaaaaen. Like godt det for jeg visste jo at hu var på tur, den intuisjonen, vet dere. Jeg må vel bare innse at pp nr 30 er historie nå og brette opp armene og gå i gang med nr 31... Huff, pp nr 31, det er lenge det. 41 år, 4 mnd 14 dager og tja, da er jeg snart 41, 5 år. Hvor lenge skal jeg fortsette med dette prosjektet? Det tar jo alle mine ressurser, bimmer både i ti og uti gjør jeg, leser om graviditet som om jeg var 20 år, bruker penger på el-tester mnd etter mnd, kjøper masse vitaminer og annet som skal være bra for å bli gravid. I tillegg så drømmer jeg meg bort, ser for meg min gravide mage og hvordan mitt kommende svangerskap vil være, drømmer om å bli gravid osv..... Jeg vet vel innerst inne at jeg aldri vil gi opp dette prosjektet. Jeg komme til å gi alt helt til jeg har full klaff, tester positivt og dermed basta.
kaje Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei Agne. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver..... flott at du ikke gir opp. Jeg er 45 og jobber skikkelig med å holde motivasjonen oppe... Jeg har ikke barn og ønsker det så masssseee... Har du prøvd folikkel stimulerende sprøyter samt ultralyd oppfølging? Jeg må bare si at jeg har blitt så utrolig godt fulgt opp på Aleris i Oslo. Skal denne mnd. kun sette EL sprøyte... neste mnd. blir det en Menopur sprøyter igjen, mulig litt høyer dose en sist. ( fikk da 3-4 modene folikkler).. Klem Kaje
skifer Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Heisann Agne Her kom og tanta på dag 24,men er ikke overrasket over det lenger.. Bare 2 uker 5 dager til førundersøkelsen for ivf så er ganske spent om dagen.. Masse lykke til,håper mageboeren snart flytter inn.. Mange klemmer Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå