lillegull:) Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 voksi eller skinnpose.. har begge deler.. skinnposen er super, men synes ikke den pakker så godt rundt hodet.. det gjør jo voksiposen.. blir liksom litt tettere:) hva bruker dere når dere er ute nå om dagen?? er jo skikkelig surt ute nå.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har også begge deler men nå når det så surt bruker jeg voksi med den får jeg pakket inn lille mini. Syntes jeg ikke får pakket han skikkelig inn i skinnposen,blir litt åpen.
menisja Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 har skinn pose til jenta jg, med helseteppe i som jg pakker hun godt i. og godt med klær da selfølgelig=) men har en vogn som er ganske smal da, så skinn posen ligger godt rundt hun.
lillegull:) Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 det jeg synes også, at skinnposen er litt åpen.. men den er jo absolutt penest av utseende da, men det er jo ikke så farlig:) vogna mi er ganske stor, så føler det blir litt bart med den skinnposen. går for voksi i morra tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå