Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 jeg er i uke 36 og kom plutselig på at sex kan sette i gang fødselen, men når er det gjelder fra? er det senere? jeg skal ha planlagt ks i uke 38 så vil nødig sette igang noe før den tid.
Erisa* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har hørt det er fra du er moden, men vet ikke om det er sant.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Sæd inneholder et stoff som kan hjelpe livmoren til å komme i fødsel, MEN: det er kun når du er moden og livmorhalsen er klar for det.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg fikk høre at sæd hjelper til med modning...det var det jordmor annbefalte meg...for å få fortgang i ting
*Lykkeliten* Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Har hørt at hvis man er moden, så kan sæd sette igang fødselen. Ellers ville det vell vært mye flere barn som blir født før tiden? ) Så ikke vær redd, hopp i køys og kos deg! =)
Gjest 5 andre Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 He he. Kyniske meg er da heller skeptisk til effekten av sæd...Er 42+0 i dag (12 dager over termin), og kan ikke si at det har hatt den helt store effekten, nei.... Jeg fortsetter i håp om at det har oe for seg, men går igangsetting i møte med stormskritt nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå