juzza Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Kan ikke dere si litt om hvordan dere følte dere før dere testet? Symptomer og sånn. Ser noen har testet tre dager før IKM som bare følte det på seg. Hvilke symptomer hadde dere?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Nå er jeg kanskje ikke den som har hatt mest symptomer, men jeg fikk ømme pupper ca to dager før IKM, og da tok jeg en test. Det er to uker siden, har fortsatt bare ømme pupper, nesten ingen mensmurringer/stikkinger. Kun sjelden, og mest om natten.
orkide75 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 er 6+2 i dag, og det som gjorde at jeg testet var mensmurringer og rare stikkninger i brystene... kjente ikke noe i brystvortene, bare på siden av selve puppen:) første gange jeg testet var 2 dager før ikm, fikk negativt..... så testet jeg to dager over ikm og testet klart positivt, og dagen etterpå med digital:) bilde av testene ligger på min side:) lykke til med testingen, håper å se deg i 1 tri snart:)
2 fine små Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Oemme pupper kom foerst, saa noe jobbing i magen, saa alt annet med kvalme, troetthet oss. Men oemme pupper og noe et eller annet i magen var foerste symptomer. Lykke til!
*bubbs* Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg føler meg muligens... litt som å være fyllesyk? Litt trøtt og uggen. Ellers ingen ømme pupper og sånt.
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 var litt trøtt, frøs mye, hadde stikkinger i underlivet, økt utflod og metallsmak i munnen.... og bystene som vanligvis er ømme før mensen, var ikke ømme i det hele tatt... er 4+5 nå og de begynner å bli ømme nå Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå