Gå til innhold

kommer visst tilbake jeg også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med blod, snørr og tårer... utskraping i morga... sukk.. var i uke 9 i dag.. hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Vet akkurat åssen du har det. :(

Da jeg hadde utskrapning, så ble jeg gravid 6 uker etter. Har en gutt på 2 år nå. :)

Håper på bedre lykke neste gang, for oss begge!

Skrevet

Uff ikke noe gøy, syns syn på deg eller dere kanske det heter. L

Lycke till i morgon og vidare.!

Skrevet

Hadde MA og ble gravid igjen rett etterpå - uten å ha mens i mellom - var nok ca. 4-5 uker etter MA. Gikk helt fint! Lykke til!

Skrevet

heisann så utrolig trist..

sier ikke dette her for å skremme deg men vil bare si hvordan d går med meg..

jeg hadde en ma i januar i år..var 14uker på vei...ble gravid igjen i mai men mista da også var da 6uker på vei...(SA) har enda ikke klart å bli gravid igjen..er ikke alltid det klaffer med en gang..mange som sier det men jeg tror kroppen min nå trenger en liten pause...pluss at det har vært mye annet stress med jobb o.l i tillegg..

men jeg håper at det klaffer for deg igjen snart selvsagt..

lykke til:)

Skrevet

Tror det er veldig forskjellig hvor raskt man blir gravid igjen. Noen blir nesten med en gang, mens andre må kanskje vente lenge. Jeg har akkurat nå gått over i 11.pp etter MA'en, og håper igjen at neste pp går det.

Men, ser at mange blir gravide ganske raskt igjen, så jeg håper det gjelder for deg også.

Trist at du måtte komme inn hit igjen. Lykke til!!!

Skrevet

takk for svar og omtanke.. jeg har vert og tatt utskrapning i dag.. legen som gjorde det sa at jeg skulle regne denne dagen som første mensdag, og at jeg kunne vente meg eggløsning om ca 14 dager.. Men det er veldig viktig at jeg ikke blir gravid så fort for at livmora skal få trekke seg sammen igjen.. men mnd etterpå satser vi nok..;)

Skrevet

Så bra at alt gikk som det skulle. Lykke til med videre forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...