Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 kan jeg vaske kjøpt baby ull og ull har jeg har fått som er strikket sammen? på ull program, eller er det fare for at det farver av??? Newbie
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 det kan farge av ja... jeg skiller mørke, fargede og lyse ullklær akkurat som alle andre klær jeg..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg vasker nytt og gammelt, kjøpt og hjemmestrikket sammen. Men vasker bare liknende farger sammen, da. Dvs hvitt og pasteller sammen, og mørkere farger (rødt, blått, svart, stripete) sammen, ikke hvitt og blått feks. På ullprogram i maskinen med Milo vaske-og mykningsmiddel.
bente69;) Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg vasker alt sammen på 30 grader med Milo. Nå skal det sies at jeg ikke har noen røde ullplagg, kun off white, blå, rosa og grå. Ikke noe som har farvet for meg. Husk å ikke bruk skyllemiddel.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Typisk at jeg ikke har noe i samme farve nyanse da Ikke har jeg milo heller. off da - ble det ikke noe vasking i dag heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå