Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har i utgangspunktet kun lyst å ha en overnatting på sykehuset, dersom alt går som det skal da, vel og merke Hva med dere andre? Det er forresten mitt andre barn..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Er både meg og samboer sitt første, så vi tenkte å bli der så lenge vi får lov (5-6 døgn) for å få mest mulig hjelp og råd i begynnelsen til amming og stell...
klumpen og gullet Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg er førstegangs, men jeg vil uansett hjem så fort jeg får lov. Såfremt alt er i orden selvfølgelig!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Med sønnen vår så måtte jeg bli 4 dager på sykehuset fordi jeg tok keisersnitt - syns det var helt himmelsk å komme hjem ( og jeg hadde til og med enerom...). Satser på å komme hjem så fort som mulig denne gangen!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Sist "måtte" jeg være der i 4 dager fordi jeg ikke fikk til ammingen, og det frister ikke.. Har aldri siden følt meg så udugelig som mamma som da jeg lå på barsel... Så her vil jeg på hotellet eller hjem så fort som formen tilsier at jeg kan reise hjem. Er mitt andre barn også.
la_strega Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Helst ingen.. : / Om alt har gått bra da. Skal føde på Bærum, og var VELDIG missfornøtd sist med barsel på Bærum.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 her er det vanlig å ligge 3-4 dager, men dersom jeg føler meg fin i formen å alt er bra ønsker jeg ikke å ha mer en max 2 netter der...kommer litt ann på om jeg føder på natta eller på dagtid da=)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 He he, kommer til å ta det litt som det kommer, men høyst sansynlig kommer jeg til å være der de dagene jeg kan. Med alle barna hjemme, blir det godt å få tid til å bli kjent med den lille nye, komme litt inn i rutiner osv før vi skal hjem til hverdagen. Vet av erfaring at jeg kommer til å være sliten (!) etter fødsel, så litt overskudd kan være godt å ta med seg hjem. Så kommer både mann og barn til å være mye hos oss på sykehuset, da....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg vil overnatte så lenge jeg får lov til. Jeg skal føde min førstefødte så jeg føler meg tryggest ved å bli og få tett oppfølging med amming (som jeg har hørt at tar tid før det kommer i gang).. Også er det ikke minst godt å være der hvor folk hjelper til med barnet og jeg slipper å lage meg mat o.l. uten at jeg føler at jeg er til bry. Så for trygghetsfølelsen min så vil jeg bli lengst mulig
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Det kommer litt an på når jenta i magen bestemmer seg for å komme ut. Er babyboom til jul her, så de frykter full avdeling, og det frister ikke å ligge på 3 mannsrom i jula altså. Og dersom det skjer julehelga så har jeg ikke lyst å gå glipp av julaften med Knøttet som nærmer seg 2 år, så da reiser jeg hjem så raskt formen min og babyen sin tilsier det. Hadde de hatt bedre kapasitet på lokalsykehuset her, evt hatt barselhotell, så hadde jeg nok blitt litt lengre kanskje.. Er forøvrig vanlig med 4-5 liggedager på sykehuset her...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Ingen! Så lenge alt går etter planen så skal jeg ha hjemmefødsel.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Akkurat så lenge som vi trenger!! Vanskelig å planlegge det, alt kommer an på fødselen, min form og barnet! Sist var jeg der i tre dager, akkurat passe!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 Jeg skal ha ks 21 desember og jeg har bestemt meg for at jeg skal hjem til jul. (så lenge barnet og jeg er friske nok) Hadde ks med første mann på en fredag og dro hjem mandagen etter, 21 desember er fredag så regner derfor med å reise hjem på julaften. Skal til foreldrene mine på julaften, så skal ikke løfte en finger! Det er første året med nisse for sønnen min (sist gang var han 6 mnd og skjønte ingenting) som han kan forstå det i hvertfall.. Vil få med meg det, nå skjønner han mer av pakker også.. Nei jeg skal feire jul hjemme!!!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 Blir der såpass lenge at de får tatt Føllingstesten før vi reiser hjem. Mye styr å reise frem og tilbake. Jeg vil dessuten benytte sjangsen til å hvile de dagene jeg kan på sykehuset før jeg reiser hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå