Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 av nrk:o)aner ikke hvor mye som blir vist,men det kommer på lørdagsrevyen nå på lørdag...og jeg var stuuuuptrøtt!!
*Lykkeliten* Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 kattid kl? Og jeg som skal på jobb...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Det er på dagsrevyen som begyner kl 19 tror jeg?Temaet handler om vold på arbeidsplassen,noe som legen min har opplevd. Han skal være med på et innslag, og de ville filme noe hyggelig fra en ordinær legetime, så da ble jeg den heldige...men vet jo ikke hvor mye som blir med da hehe:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå