Tredje barn på vei Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Det var kjempe artig.. Den lille vinket til oss. hehe Har et friskt barn i magen.. Legen sa han så ei jente da, men som han sier så kan man aldri være 100 % sikker da.. Var vist bare 2 streker mellom beina som han så. hihi
my-little-princess Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Gratulere så masse!Det er så moro med ultralyd:)
Tredje barn på vei Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Jepp. Fikk nesten gledes tårer i dag.... Har aldri fått det på UL før.. Er jo bare fantastisk
wilma<3 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer:) Godt å høre at alt ser bra ut og da:)
081013 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 heisann hvordan gikk det med terminsettingen da=ble det endring? vi hadde opprinnelig samme termin dato:) Det at nurket vinket fikk vi beskjed om at var et veldig godt tegn ift at det lett kunne utelukke syndromer(aldri helt sikkert da, men så godt som )
Tredje barn på vei Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 Termin ble ikke mye flyttet for å si det sånn. bare til den 12 isteden for 11. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå