Gå til innhold

Vært på UL i dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var kjempe artig..

Den lille vinket til oss. hehe

 

Har et friskt barn i magen..

 

Legen sa han så ei jente da, men som han sier så kan man aldri være 100 % sikker da..

Var vist bare 2 streker mellom beina som han så. hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse!Det er så moro med ultralyd:)

Skrevet

Jepp.

Fikk nesten gledes tårer i dag....

Har aldri fått det på UL før..

 

Er jo bare fantastisk

Skrevet

Gratulerer:)

Godt å høre at alt ser bra ut og da:)

 

Skrevet

heisann

hvordan gikk det med terminsettingen da=ble det endring? vi hadde opprinnelig samme termin dato:)

Det at nurket vinket fikk vi beskjed om at var et veldig godt tegn ift at det lett kunne utelukke syndromer(aldri helt sikkert da, men så godt som )

Skrevet

Termin ble ikke mye flyttet for å si det sånn. bare til den 12 isteden for 11. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...