Gå til innhold

Dere med barn som begynte i barnehage da de var 10-11 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplevde dere innkjøringsperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mie begynte da hun var 10mnd. og dte gikk KJEMPE bra ( hun var veldig knyttet til meg/ er det enda)..... hun stortrivdes. det eneste som var litt dumt var at hun var/er den mindste så hun ble båret en del ( skjønner jo at det lett ble sånn da), så hun ville ikke være på gulvet. men en hard uke, men en del gråting så var det nesten borte. hun liker enda å bli båret, men er også glad i være på gulvet..

hun vet å bruke utseendet sitt.. hihi, hun bare ser/så litt søtt på dem også kom hun opp vet du, og hun gikk bare til dem hun viste gikk på det.... nå prøver hun seg bare på alle vikarer...

men sånn utenom det, så stortrives hun, og det er ikke noe mer problemer med henne enn med de eldre barna:)

blir glad når hun komme ri bhg, og glad når vi komme rå henter henne.

Skrevet

Småen var litt over 10mnd da han begynte. Det gikk over all forventning. Det var så mye nytt og spennende der. :)

Men jeg føler kanskje at han blir litt alene fordi han er så liten..

Det var lite gråting ol. Brukte vel 3 dager på innkjøringen. Så hadde han korte dager den første perioden.

Nå er han 13mnd og stortrives i bh. Når vi kommer om morgenen har han ikke tid å kle av seg før han skal inn og leke. :)

Skrevet

Jenta mi var 10 mnd da hun begynte! Hun hadde ikke en eneste gråtdag, og jeg hadde laaaang innføring fordi jeg trodde hun skulle være helt umulig!! ::)))))

Hun fikk all oppmerksomhet av alle tantene og barna fordi hun var så liten og skjønn :) og hun trivdes fra første sekund. Hadde aldri tilbakefall, så 10 mnd er ypperlig alder for min del!

(vil bare nevne at før barnehagen hadde hun kun vært sammen med oss, og bare prøvd sammen med besteforeldre noen timer av gangen slik at vi foreldre kunne gå på rask date sammen. Hun var ganske så klengete på oss, og vi hadde ikke helt tro på at hun ville trives med èn gang i bhg.en)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:)

Junior begynte denne uken og det har gått temmelig bra så langt. Han sov litt urolig de første nettene, men nå ser det ut som det har gått seg litt til. Vi tar det sakte og rolig og han er det bare noen timer om gangen foreløpig:)

Skrevet

opplevde den som problemfri. det hele gikk utrolig bra. Værst for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...