Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken vogn vi skal ha... Akkurat nå står det mellom Emmaljunga smart duo og Brio happy. Noen som kan hjelpe meg...??
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 *dytter* trenger tips ang. valg av vogn jeg også Vurderer Emmaljunga Edge Duo Combi.....
Kahbean Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Emmaljunga er altids et sikker valg! Brio Happy er alt for utrygg og hadd masse problemer. Emmaljunga er et flott merke med veldig trygge og gode vogner. Jeg ville satset på Emmaljunga sin selv om Brio Happy er veldig søt....
my-little-princess Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Emmaljunga duo edge er helt super!!!Anbefaler den på det sterkeste:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Noen som vet hva prisen på duo edge er? Synes den vognen virker helt topp, den er ikke så stor og "brutal" som jeg mener en del Simovogner er.
wilma<3 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg ville helt klart gå for Emmaljunga (d har jeg også gjort;)hi hi). Emmaljunga har både de store solide, litt tunge som f.eks duo edge (ca18-20kg), smart duo er litt lettere da den har aluminiumsunderstell, men tror bag og sittedel er like store som på edgen. Så har de min favoritt som er Emmaljunga City Cross Duo, den har lett bagdel som er litt mindre enn de to andre, men sportsdelen er like stor, dette er nok den letteste av mange duovogner (ca11kg)! Tror alle Emmaljungavognene er av god kvalitet så da er d bare å finne den som passer best for deg;) Grunnen til at jeg ikke vil anbefale Brio er at av erfaring blir de lett vinglete...har sett endel i barnhagene der jeg har jobbet. Syns heller ikke de er så gode å trille.. Men dette er jo min mening da;-) Lykke til med valget uansett:-)
wilma<3 Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 De hadde duo edge 07mod på tilbud på barnevognhuset Rudo på strømmen til 7000kr (utvalgte farger), men da må man nok være kjapp! Ellers mener jeg de ligger på 8000++
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Har lest på vogndebatten her at emmaljunga smart duo ikke blir tett i liggende stilling når man bruker sportsvognen, men spurte om det i butikken i dag, og hun viste meg at den ble det. Så hun skjønte ikke hvor de som hadde sagt det hadde fått det fra....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå