Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Er det flere enn meg som drømmer om ekser og andre menn for tida????Føler meg jo nesten utro,med de drømmene jeg har.Drømmer at jeg leier andre menn, og føler meg skikelig forelska i drømmen. Det kan være alt fra ekser til totalt ukjente. Hvorfor skjer det????Noen som vet,eller som sliter med det samme???
RaPe Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 HEHEHHEHE, er vi virkelig flere?!?!?!? Er andre gangs gravid, og har det slik nå, og hadde det slik med nr 1. Fatter ikke hvorfor det skjer... helt teit, men litt morsomt også, da!!! Svigerinna mi mener jeg har fått en ny "glød" i ansiktet etter jeg ble gravid, -og jeg har vel min egen forklaring på det da... hehehhehehe Godt at alt er lov i drømme! Det er jo ikke slik at vi bestemmer dette selv! Sweet dreams!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Åh så godt å høre at det er flere! Er også andregangsfødende,men kan ikke huske at det var så mye slike drømmer da.. Syns jeg drømmer slikt hver natt:) Nesten litt pinlig....
Tredje barn på vei Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg er oxo andregangsfødende.. Og jaggu godt å høre at det ikke bare er meg.. Merkelige greier
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Å Herregud.. Takk og lov.. Jeg er førstegangs og begynte virkelig og bli skikkelig bekymret.. Har det akkuratt slik som HI beskriver, føler meg skikkelig foreska i fremmede menn osv... Jeg lurte faktisk på om jeg blir nødt og revurdere forholdet:) Jeg har ikke turd og si noe til noe for det føles så absurd og som noen nevnte.. nesten som utroskap.. Jeg har kjempeflott forhold til samboeren og vi snakker om alt men akkuratt dette kommer jeg aldrig til og fortelle ham, det er jo unødig å såre uten grunn... Men det var jammen en lettelse og ikke være den eneste:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg tør heller ikke si noe til sambo... Er jo livredd for at han skal bli lei seg og tro at jeg ikke er glad i han. Nei dette holder jeg for meg selv.Men veldig godt å høre at vi er flere i samme situasjon.
kajfla Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 heh vittig. Jeg har heldigvis ikke drømt om andre menn, men jeg har drømt mye rart. Var noen uker hvor jeg drømte massse rart hver eneste natt. komisk.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg har så utrolig, rette og slett perverse drømmer for tiden. Om ekser og sjefen, om pølser..og pølsebrød(!) Om menn som har vært skikkelig stygge med meg oppigjenom.. SÅ utrolig ville drmmer ja.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Litt vittig at jeg leste dette nå, for har nettopp våknet fra en slik drøm og har hatt et par tidligere også. I natt hadde jeg et slags elskerforhold til en el to totalt ukjente og svært LITE attraktive menn. Sambo hadde tørnet helt, vet ikke om det var fordi han hadde fått vite det. Ihvertfall kom han mot meg med to brødkniver og skulle drepe meg- han hadde til alt overmål også teipet fast en neglsaks til den ene kniven for å gjøre mest mulig damage liksom! Veldig ubehagelig. Vi har det utmerket på alle måter og jeg har ingen som helst lyst på noe opplegg m andre, så skjønner ikke hvor dette kommer fra..
my-little-princess Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 ja det er helt sykt hva man drømmer. Jeg lurer så fælt på hva som gjør at man drømmer slikt. det er nesten så jeg har lyst å spørre jordmor om det,men det er så flaut.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Jeg har det også slik. Dessverre er jeg ivrig å snakke i søvne så er temmelig redd jeg skal si noe å søvne når jeg stadige har temmelig heftige sexdrømmer. Jeg har heller ikke sagt noe til kjæresten men jeg går ut fra at det skyldes hormonene og alle forandringene i kroppen. Tror det er best at mennene ikke vet noe i og med at det er helt uforskyldt og at det ikke har noe betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå