tåa™ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg starter på nytt igjen med utstyr da det er mange år siden forrige svangerskap, og mangler absolutt alt! Hva har dere av utstyr klart, og mangler dere mye? Har dere nytt/brukt?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Har fra førstemann: vogge kurv sprinkelseng bilsete stellebord Har kjøpt og arvet en del jenteklær, siden vi har gutt fra før. Mangler: Vogn 1-2 sett sengetøy stelleprodukter Tepper
HEMMELIG!!! Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Vi har ingenting, siden vi ikke har noen barn enda... Skal kjøpe det meste nytt, men får endel fra min bror som har en på 9 mnd...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Vi har: Vippestol Seng Dyner madrass bleiebøtte litt klær babycall babysafe Mangler maaaaasse!!! :S
SuperMoM <3 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Mangler ingenting.. Har alt etter sist:) Han er jo bare 1år og 2 måneder:p
UpsyDaisy Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Mangler alt unntatt vogn:) Vil gjerne ha alt nytt da vi venter den første.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Mangler vippestol, madrass til sengen og sprinkelbeskytter... + litt smått, som et par kluter til, babyolje o.l. Ellers har vi kjøpt: vogn vinterpose teppe til vogn (sånn tykt ull) skinn til vogn stellebord stellemadrass badekar håndklær+kluter div.stelleprodukter babygym seng dyne+pute sovepose ett sengesett + noe klær og leker og smått Vi arver bilstol, brystpumpe, bæresele + noe annet
Smellt P. Tjukka Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Har alt fra første , men mangler badebalje ! Det får vi låne , men den er ikke i hus enda !
Guri-mamma Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Vi har: Stellebord Badebøtte og balje Leandervugge Sovevogn Bæresjal x2 Div. flasker Et bra utvalg med klær Babysitter Vi mangler: Søskenvogn Bilstol Soveskinn Voksipose Sykkelvogn Søskenpulk Vi har kjøpt noe nytt og noe brukt,-hvis det er bra tilbud på produkter så slår vi til, og så kjøper vi brukt hvis vi finner det vi ønsker.
Guri-mamma Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Må jo såklart ha sprinkelseng med madrass og dyne også!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Vi mangler: madrass base til bilstol litt klær babygym/matte Tror det var alt... Vi har med andre ord det meste fra forrigemann ;o)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Vi har ikke noen barn fra før, så vi har ikke stort... Arver mye utstyr etter småbrødrene mine. Klær kjøper vi litt nytt av, og får sikkert noe i gave...
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Mangler bilsete og stelleprodukter ellers er jeg ferdig...termin i januar,men hadde jo masse fra første barn...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 16. november 2007 #14 Skrevet 16. november 2007 Mangler vippestol, sportsdel til vogna og bilstol i minste str. Ellers kommer vi ikke til å kjøpe noe nytt av utstyr tror jeg, kommer til å bruke tingene etter førstemann.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Nå er det 8 uker igjen til termin, og vi mangler ikke så mye. Må ha ny topp til stellebordet, og en babycall. Tror det er det. Har kjøpt ny (brukt) vogn, ny bilstol med adaptere, nytt regntrekk, noe klær, lammskinn til vogna og ny lammeskinnspose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå