Gå til innhold

Hva mangler dere av utstyr?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter på nytt igjen med utstyr da det er mange år siden forrige svangerskap, og mangler absolutt alt!

Hva har dere av utstyr klart, og mangler dere mye?

Har dere nytt/brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fra førstemann:

vogge

kurv

sprinkelseng

bilsete

stellebord

 

Har kjøpt og arvet en del jenteklær, siden vi har gutt fra før.

 

Mangler:

Vogn

1-2 sett sengetøy

stelleprodukter

Tepper

 

 

Skrevet

Vi har ingenting, siden vi ikke har noen barn enda...

 

Skal kjøpe det meste nytt, men får endel fra min bror som har en på 9 mnd...

Skrevet

Vi har:

 

Vippestol

Seng

Dyner

madrass

bleiebøtte

litt klær

babycall

babysafe

 

 

 

Mangler maaaaasse!!! :S

Skrevet

Mangler ingenting.. Har alt etter sist:) Han er jo bare 1år og 2 måneder:p

Skrevet

Mangler alt unntatt vogn:) Vil gjerne ha alt nytt da vi venter den første.

Skrevet

Mangler vippestol, madrass til sengen og sprinkelbeskytter... + litt smått, som et par kluter til, babyolje o.l.

 

Ellers har vi kjøpt:

vogn

vinterpose

teppe til vogn (sånn tykt ull)

skinn til vogn

stellebord

stellemadrass

badekar

håndklær+kluter

div.stelleprodukter

babygym

seng

dyne+pute

sovepose

ett sengesett

+ noe klær og leker og smått

 

Vi arver bilstol, brystpumpe, bæresele + noe annet

Skrevet

Har alt fra første , men mangler badebalje ! Det får vi låne , men den er ikke i hus enda !

Skrevet

Vi har:

Stellebord

Badebøtte og balje

Leandervugge

Sovevogn

Bæresjal x2

Div. flasker

Et bra utvalg med klær

Babysitter

 

Vi mangler:

Søskenvogn

Bilstol

Soveskinn

Voksipose

Sykkelvogn

Søskenpulk

 

Vi har kjøpt noe nytt og noe brukt,-hvis det er bra tilbud på produkter så slår vi til, og så kjøper vi brukt hvis vi finner det vi ønsker.

 

 

Skrevet

Må jo såklart ha sprinkelseng med madrass og dyne også!!

Skrevet

Vi mangler:

 

madrass

base til bilstol

litt klær

babygym/matte

 

Tror det var alt... Vi har med andre ord det meste fra forrigemann ;o)

Skrevet

Vi har ikke noen barn fra før, så vi har ikke stort... Arver mye utstyr etter småbrødrene mine. Klær kjøper vi litt nytt av, og får sikkert noe i gave...

Skrevet

Mangler bilsete og stelleprodukter ellers er jeg ferdig...termin i januar,men hadde jo masse fra første barn...

Skrevet

Mangler vippestol, sportsdel til vogna og bilstol i minste str. Ellers kommer vi ikke til å kjøpe noe nytt av utstyr tror jeg, kommer til å bruke tingene etter førstemann.

Skrevet

Nå er det 8 uker igjen til termin, og vi mangler ikke så mye. Må ha ny topp til stellebordet, og en babycall. Tror det er det.

 

Har kjøpt ny (brukt) vogn, ny bilstol med adaptere, nytt regntrekk, noe klær, lammskinn til vogna og ny lammeskinnspose.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...