lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 for ca 1 uke siden bestemte han seg plutselig for å ikke sovne uten hjelp om natta. han sovner om kvelden, hvis jeg stryker og klapper på han, sover i ca 30 min, og så begynner han å skrike, skriker masse noen ganger, andre kvelder kaver han bare masse, mister/spytter ut smokken ca hvert 4 sekund (ikke tull altså), og gnyr mer og mer til han får smokken. han sover på magen, slenger frem og tilbake med hodet hele tiden, og sånn holder vi å i ca 2 timer før han sovner, det slutter med at jeg må dunke han kraftig i rompa lenge for at han skal roe seg. sånn holder han også på etter han har spist om natta, selv om han er så trøtt at han sovner når han spiser, så kaver han i ca 1 time etter mat, noen ganger utenom maten og. så jeg sover omtrent ikke om natta lenger. føler at jeg snart ikke har noe overskudd igjen. hva i alle dager skal jeg gjøre for å lære han til å sovne selv igjen? pliiis hjelp meg! han er forrsten 4 mnd neste uke.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Huff, min har også holdt på litt sånn, han våkner midt på natta og er våken i to timer før han sovner igjen, nå er min eldre da,så han trenger ikke mat på natta. Det vi har gjort nå er å prøve å holde han oppe litt lenger på kvelden, for jeg tror han tar morgen i 3 tiden og så første sovepause i 5 tiden,hehe.. han har pleid å legge seg i halv 19-19 tiden... nå legger han seg 19-1930 tiden,og han sover til ca 6, vet ikke om det har noen sammenheng eller om vi er heldige i noen dager nå... Men kan det være tenner på gang hos tassen din? Er han tett i nesa/ørene? I såfall kan det hjelpe å heve hodeenden.. Lykke til!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 takk for gode råd. vet ikke om det er tenner, han sikler og har hånda mye i munnen, men det har han hatt en stund, er vel vanlig i den alderen uansett? har hevet hodeenden i sengen pga mye gulping og at han har vært endel tett i nesa, men er ikke det nå. legger han mellom 19 og 20, og da virker han veldig trøtt. håper tassen din fortsetter å sove )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå