gilgi Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hei sånn, sønnen min på 11 mnd. har nå hatt vannaktig diare i ca. 2 dager og pumpen, lysker og pungen hans er veldig velig rød. Har nå vasket han godt nedentil og smurt med zinksalve, men det hjelper jo ikke. Det ser så vondt ut. Finnes det noe annet jeg kan bruke?
nickoline og supermann Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 da gutten min fikk salmonella ble han veldig sår..........det som funkt best var faktsik potetmel..............
gilgi Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Oi potetmel, hvordan skal jeg bruke det da?
klg,2 boys now:) Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 POTETMEL magisk.ta bare en skje å kast det på stumpen:)blir så bra.bindre bæsjen også så slipper den i komme i kontakt med huden.perfekt.
gilgi Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Ok, tusen takk for tipset. Skal jammen meg prøve det. Stakkars er helt rød og det ser så vondt ut.
pustpes Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Sårsalve fra apoteket er et vidundermiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå