feitogflott Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Må vel kunne sitte alene,eller?? Hun er veldig sterk i beina og vil bare stå i fanget mitt hele tiden-slitsomt!!
Mrs. Bouquet Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Det frarådes. Barnet må kunne gå selv uten støtte eller noe å holde seg i.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Barnet må kunne reise seg opp selv først, men det frarådes å bruke gåstol. Invester helelr i gåbil eller gåvogn.
nickoline og supermann Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 det er visst ikke å anbefale, men de er veldig morsomme de med lyd og lys. Ville heller investert i en skikkelig gåbil. Fisher price sin er super!
suseduse Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg begynte å bruke det når han var rundt 6 mnd... tror neppe det er så fryktelig skadelig hvis man bruker det med måte min elska det
klg,2 boys now:) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 bør være veldig stødig.de fraråder det,men regner med du har ikke tenkt å parkere ungen oppi der.hadde sjefen fra han var 6 mnd eller noe.men bare noen minutter i gangen,stor kosa seg han.hadde helt normal utvikling for det:)
feitogflott Skrevet 15. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2007 Vet det,men storebroren brukte det,og han er helt fin!! Begynte å gå da han var 11 mnd. Helsestasjonen her sa det var ok å bruke,men kun kort tid om gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå