Gå til innhold

Peppes i Stavanger

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som aldri får noe god service der?? Jeg gir gjerne et sted flere sjanser, jeg, men det er jo aldri bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært der to ganger, første gang er så lenge siden,men tror det var greit da. Andre gangen synes jeg ikke det var så bra.. Vi hadde bestilt pizza med ruccola, (salaten er liksom halve poenget med den pizzaen) når vi fikk var der ingen ruccola, jeg gikk og spurte og fikk bare slengt at de var tom... jeg sa at det var dumt, da det var det jeg ville ha, da sa de at de kunne komme med en annen salat. Fikk ei skål med blandingssalat da, i mellomtiden så vi at nabobordet fikk servert samme pizza med ruccola på...

På barnemenyen skal de følge med film, denne spurte vi om på vei ut,(har jo betalt for det,og ungene gledet seg jo) hun jeg spurte sa da,å har dere ikke fått det, jeg skal gå å finne..

En annen ting var at det tok laaang tid å få tak i noen for å få betale....

å ja, og ikke minst at når vi kom,så stod vi jo å ventet på å bli henvist til bord, da stod det 4-5 stk å diskuterte/pratet om noe, ingen som gadd å ta i mot oss, til slutt sa jeg bare: Unnskyld,men kan vi bare gå å finne bord selv?.. fikk da beskjed om å vente litt så skulle de finne.... så vi var litt oppgitt allerede da... så dårlig service ja...

Vi har fått peppes i sandnes nå, men det er kun utkjøring... tror jeg..

Skrevet

Jeg blir tullete der ute altså - alt tar lang tid, og som oftest viser det seg at de har glemt det. Feks at vi trenger barnestol, at vi har bedt om tallerken og bestikk, at vi har bestilt dressing. Evt som i dag; når jeg ber om tallerken og bestikk vil jeg gjerne ha det før pizzaen blir kald, og jeg trenger det ikek etter at jeg har ventet og så til slutt har hentet selv.

Og det der med skravlinga seg i mellom - både når vi kom og skulle gå i dag... Og ingen beklagelser for at vi verken fikk dressingen når vi skulle, eller tallerkenen... Samme dama der hver gang, tror ikke hun evner å smile...

Peppes i Sandnes, er ikke det den på Forus? Kan ikke si jeg er videre imponert der heller; osten er alltid seig og vemmelig når vi kommer hjem. Aldri skjedd på pizzaer fra andre steder som tar like lang tid å kjøre hjem fra :o(

Men NÅ er det nok altså :oD

Skrevet

Har bare bestilt engang fra peppes på Forus og da glemte dem også ruccolaen.... :(

er så glad i den pizzaen,vi bodde i Tønsberg før og var ofte på Peppes der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...