Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Så nå er det vel bare å begynne å flytte, hohoooo! Har ikke sovet de siste dagene etter vi kjøpte. Vært SÅÅÅÅÅ nervøs for at vi ikke skulle få solgt leiligheten vår, ende opp med mere lån e.l. Men neida! =) Vi fikk solgt slik at vi får dekket omkostninger på andre leiligheten, megler og sitter igjen med noen tusen lapper. Og da har vi fått 2 etasjer, hage, 4 soverom :) Åh så happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Åsså slipper vi å betale takstmann og fotograf nå, siden vi ikke har fått det enda. Jeeeeeeeeeeei!!!!!!! En smule happy! *danse seieresdans*
Mrs. Bouquet Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer! Har du link til det du har solgt?
ToPrinsesser<3 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer! Nå kan dere kose dere og konsentrere dere om nykjøpet ;-)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11724650&sid=5eabrdOaK877773&pos=4&tot=64&WT.svl=Link Solgte for 1 850 000,- Som sagt så har vi ikke hatt fotograf her, megler som ringte meg og sa "NÅ kommer jeg å tar bilder!!!!" Da var jeg på butikken!! hehe... Hadde mye rot på terrasen osv så derfor er gardinene igjen. hehehe.... Fotografen skulle ikke komme før i morgen han =) Men vi er så happy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå