Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli litt stressa nå.... Har baby på bare syv måneder og har absolutt ikke planlagt en til allerede nå. Men kan ikke hjelpe for at jeg virkelig begynner å lure...... Har bare hatt ubeskyttet samvær én gang og det var for ca 13-14 uker siden, så det har i tilfelle skjedd da. Men har litt vanskelig for å tro det egentlig, fordi det bare var et kort besøk for å si det på den måten. Anyway...var ganske kvalm tidvis og trøtt hele tiden for noen uker siden. Det har gitt seg. Har mye utflod synes jeg, men dette varierer også litt fra dag til dag. Tok en test i den perioden jeg var mye kvalm, men den var negativ. Jeg slo meg derfor til ro med det, men nå har jeg begynt å få plager og vondt i bekkenet, og jeg synes innimellom at jeg kan kjenne noen ørsmå bevegelser, men det kan godt være innbildning altså. Synes også magen kjennes "hard" under alt flesket:-) Må vel tilføye at menstruasjonen ikke har kommet tilbake etter sist fødsel, så har ikke det å styre etter heller.

Så det jeg lurer på er om noen andre har erfaringer som ligner denne og som kan gi meg noen historier. Kommer naturligvis til å ta en ny test etterhvert hvis dette fortsetter, men er liksom litt "redd" for det også. Håper noen har noe å bidra med:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man kjenner bevegelser vil det si at en iallfall er 15-16 uker på vei... Mener du dette seriøst?! Hva med å ta en test da?! Det er faktisk umulig å vite for oss her inne hva som foregår i kroppen din.

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 12 denne gangen så det er fullt mulig.

Men om du er gravid vil den slå ut uansett nå om du er så langt på vei.

Skrevet

En test nå vil slå ut,,,,,

Det er faktiskt helt umulig for oss andre her å vite hvordan din kropp fungerer..

Man får masse "symptomer" om man veldig gjerne önsker seg barn eller hvis man er redd for å bli gravid.

Skrevet

Takk for svar:-)

Ja, jeg vet naturligvis at det ikke er mulig for dere å vite hva som skjer i min kropp;-), men tenkte bare å høre om det var noen som hadde erfaringer/tanker i forhold til negativ test i uke 12+. Tar en ny test jeg, så slipper jeg å lure mer på dette:-)

Skrevet

hei:) tatt ny test nå? Hvordan gikk det??? Håper for din del at det ble det utfallet du ønsker:) Skjønner godt at du søker etter folk med likenede erfaringer å jeg fikk absolutt ikke inntrykk av at du forventa at noen her inne skulle vite hva som foregår i din kropp.

Skulle nå tro at du ikke er gravid om testen var negativ i evt uke 12+ men.

Lykke til a:)

Skrevet

Takk for hyggelig innlegg, Virvili:-)

Nå har jeg tatt ny test og den var også negativ, og med to negative tester er tvilen min ryddet av banen. Glad for resultatet fordi jeg ikke ønsker to så tette:-)

Takk igjen til de som tok seg tid til å lese og svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...