Gå til innhold

Pynt på do?

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat malt dass'n. Bitteliten do(kun do+vask), med ekstra takhøyde, så veggene er gigantiske og helt nakne, er heller ikke vindu der. Så hva skal jeg gjøre med veggene? Syns liksom ikke det passer med familiebilder der... :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen stilige telysestaker/lange slanke til stearinlys til å ha på veggen?

Høy vase til å ha på gulvet med lange kvister i?

Skrevet

Jeg er ikke så fan av annen pynt enn håndklær, lys, såper o.l. på do :) Hvertfall ikke bilder på veggen *grøss*

Skrevet

Jeg har et sånn "rammeløst" lerretsbilde av en blomst - skikkelig nærbilde. Rosafarger på det. Og så har jeg bare rosa håndkle og rosa såpe i glasssåpepumpe. Enkelt og pent :o)

Skrevet

Tapetser den veggen som står diagonalt med døren i en mønstrete tapet

Skrevet

Jeg har to hvite rammer (fra Ikea) hengende over hverandre, og inni de har jeg bare puttet to sånne fargede papirark som egentlig er til scrapbooking i samme fargetoner som jeg har håndkle og såpe....

Skrevet

hehe, ja tenkte på det odine!

Men tror jeg må finne noe annet. Er nesten ikke gulvplass der, rommet er 90 cm bredt (dør på den veggen), og 150 cm dypt. Og når taket er 240 cm over gulvet blir det sinnsykt klaustrofobisk der om jeg ikke klarer å freeche opp med noe.

Skrevet

Vel. Har "ekte" kunst på veggen. Blyanttegning av nakent par. Noe snålt. Gammelt barberspeil, deler av min gamle flaskesamling (rosenvand:) og Colgatereklame fra 1903.Koselig egentlig.

Skrevet

Har gjort noe genialt jeg!

Hadde en sånn gammel strågardin som jeg hang opp, også har jeg festa gamle postkort på med binders. Og på andre veggen ble en hylle, en lysestake til å feste på veggen, og et slags bilde, utskåret i tre.

Ble så fint at! Men takk for tipsene!

Skrevet

Kusina mi hadde satt hylle over do`n .. (høyt nok så den ikke er i veien seffers) og satte noe stæsj på den....

Bilde på veggen hadde kanskje gått... ikke familie-bilde eller bilde av kongen og det der.. men evt et maleri (kjøpt/malt selv)...

Tanta mi ha hengt oppr noen humoristiske do-bilder

Skrevet

Plakat med do-regler. Selges i div bokhandler. Ganske morsomt å lese når man sitter der. hihi.

I studentbyen jeg bodde på en gang, hadde jeg branninstruksen hengende på døra. Der ble den jo faktisk lest også, kunne den utenatt både på norsk og engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...