♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Ser mange av dere legger vekt på at de må ringe fordi den står ute.. Mener dere virkelig at en hund ikke klarer seg ute på vinteren en time eller to.. Med løpestreng og vann er det langt ifra pining for de aller flest hunder.. ikke akkurat naken hund det var snakk om her..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Har ingenting me det å gjøre, men man stikker ikke av fra hunden. Hunden vår er ute lenge den også, men man skal følge med og ha oppsyn med hunden sin.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Må legge til at enig i at man ikke burde reise fra en hund i flere timer bundet fast ute..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ja det reagerte jeg på også. De aller fleste hunder har ikke no vondt av å stå ute så lenge de har tilgang på vann,en ordentlig lenk og skydd mot regn o.l.
Libido- Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Sikkert forskjell på by og land. Hundeeier og ikke hundeeier. Rareste jeg har lest hvertfall...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Bikkja vår står ute når vi er på jobb, enten det er sol eller regn, eller noen få minusgrader for den del. Men hun er ti år og har et rolig vesen, dessuten er hun vant til å være ute. Vi har et stort inngangsparti til huset så hun kan ligge under tak, eller hun kan legge seg ut i gresset i hagen. Det er jo liksom enten ute eller alene i gangen inne i huset, så å stå ute er nok best for henne. Men hvis jeg visste at bikkja sto der og bjeffa og ynket seg, hadde jeg aldri gått fra henne. Det er plaging av både dyr og naboer.
klg,2 boys now:) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 hadde aldri gått i fra hunden min ute alene,når jeg ikke er hjemme.jeg bor også i tettbygd strøk som hun som skrev innlegget.å en hund kan ikke stå å bjeffe å skjenere naboen mener nå jeg.er også redd for tyveri o.l av hunden også.å den hunden i innlegget,var bundet med ett kort bånd i gjerde å gjorde tydelige tegn på ubehag,å det er ikke rett!!han hadde ikke tilgang på vann eller ly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå