Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på en jobb, leverte søknaden personlig. Snakket en time m sjefen, da jeg skulle gå sa han at jeg ikke skulle se bort fra at jeg fikk jobben. Forige uke ringte han og ville ha meg på intervju over helgen (denne uka). Han skulle ringe meg og avtale tid. De var fortsatt veldig positive til søknaden og sa at jeg ikke måtte takke ja til andre jobber...

Nå er d over en uke siden jeg snakket m han og han har ikke ringt meg tilbake. Hadde dere ringt og spurt om det hadde vært en misforståelse??? Blir gaaal av å vente på at han skal ringe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja-syns du har lov å ringe om de egentlig skulle ha ringt deg allerede. Du har rett på et svar.

Skrevet

Hadde ikke villet jobbe for en så useriøs type. Ganske sikker på at hvis du begynner å jobbe der vil du få myyyyye å irretere deg over.....

Skrevet

Ja, jeg syns du skal ringe. Da viser du jo også samtidig din interesse for stillingen.

Skrevet

Jeg hadde tatt en telefon for å sjekke status.

Skrevet

Har sjekket status. Det hadde gått helt i surr for mannen, mange søkere til jobbene. 3 stk stillinger og han sier at han hele tiden har hatt meg i tankene for den ene stillingen. Vet ikke om jeg tar jobben, men skal på en prat imrg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...