Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har en del symptomer og lurer på om jeg kan være gravid. Har prøvd å teste. Men testen var negativ. Men hvis jeg er gravid er jeg ikke mer enn 5 dager på vei i tilfelle. Jeg har hatt mye murring i magen, Også stikking og stølhetsfølelse. Jeg er kjempe trøtt om dagen. Jeg kunne godt lagt meg kl 6 på kvelden og sovet til dagen etter. Jeg har periodevis stikking i det ene brystet. Da jeg var ute å gikk i sta kjente jeg det var noe som rant og jeg ble våt i trusa. jeg trodde jeg hadde begynt å blø og skynta meg hjem. Da jeg kom på do så jeg at det var utflod som var hvit og veldig tynn (beklager detaljene). Hva kan dette siste være? I tillegg er jeg veldig irritabel om dagen og har vært litt kvalm innimellom. Er det vanlig å kjenne symptomer så tidlig?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Glemte å si at etter det med utfloden ble jeg veldig slapp og følte meg dårlig en stund. Måtte bare sette meg ned å slappe av en stund.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Har du regelmessige sykluser? Og har du testet med El-tester, slik at du vet når el var?
BabiKlar Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Hei Hei....er innom en liten tur fra tri1...du har jo absulutt symptomene da, så det høres positivt ut dette her.....jeg ville ventet noen dager før jeg tok en ny test!!!!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg har akkurat sluttet med prevansjon. Har ikke hatt mensen på 2 år. Fikk det da jeg tok ut prevansjonen. Også tenkte vi at vi bare skulle se hva som skjedde. Så jeg vet ikke når jeg har/hadde el og har heller ikke tatt noen el-test. Men hadde litt stikkinger i siden et par dager før vi hadde sex. Men vet ikke om det var el eller noe annet
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Tenkte jeg skulle teste igjen på lørdag eller søndag. Burde kanskje vente til søndag. Da er det 8 dager, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Har heldigvis en del tester liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå