Gå til innhold

Nå har jeg ammet for siste gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 18 mnd. Har ammet helt til nå, siden hun er rimelig avhengig og fordi jeg er veldig allergisk. Men er så utrolig ålatem med allergien nå. Er syk annenhver uka, så nå er jeg bare nødt til å starte med allergimedisin igjen, Og den kan ikke taes ved amming. Hentet medisinene i dag...

Synes det er veldig rart.. Nesten vedmodig... Var et slit uten like å få til ammingen i sin tid, og nå er det over.

Håper ikke hun slår seg fullstenig vrang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ålatem??? Hvor kom det fra??? Skulle stå plaget.. hehe :)

Skrevet

Takk, trengte den :)

Skrevet

Heldig du har vært som har fått amme så lenge! Tenkt på det du.. MInsta mi er snart 7 mnd og jeg har nylig måtte slutte...hun nekta, jeg sleit med brystbetennelse...tror smaken forandra seg etter jeg fikk mensen tilbake.. Skikkelig lei meg..og dette er nok siste gangen jeg har ammet også... Lengste jeg amma var nr2..i 9 mnd...da nekta hun å ta puppen... Har slitt med alle ammeperiodene..enda jeg har gjort alt etter boka og had håpt og ønska å amme lenge...gjerne til rundt 18mnd alderen.

Skrevet

Dette går bra, jeg ammet til han var 1 år og jeg trodde han skulle slå seg skikkelig vrang. Han eeeelsket puppen. Men det gikk veldig fint, overaskende bra faktisk:)

Skrevet

Ja, ugl@, jeg er takknemmelig for å ha kunnet amme så lenge. Ikke alle kan det. Har også tenkt at ammingen ville hjelpe på så hun ikke ville bli så mye syk ved bhg.start, men det synes jeg ikke har hjulpet en dritt egentlig. Hun er forkjøla hele tiden. Men kan jo hende hun hadde hatt mer feber og vært enda dårligere, hadde det ikke vært for ammingen...

Uansett- er faktsik vedmodig kjenner jeg. Det er liksom blitt en ting vi to deler. men føler tiden er inne for å gi seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...