Gå til innhold

jeg er blitt en buzzador


Anbefalte innlegg

Skrevet

vill du også bli?hehe i dag fikk jeg mange esker med x drops helt gratis

eneste man trenger å gjøre er og fortelle hva man likte med dem osv

man får alså gratis prøver i posten hehe spennende syns jeg da

jeg fikk tips om å være buzzador av ei her inne for ei stund sia

gå inn på denne linken her

http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=rolly

det er ike noe farlig og ikke har du forpliktelser heller

kjekt med sånne pakker i posten da hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk pakke i posten idag jeg også. Greit å få prøve nye smaker, og høre hva andre synes om produktene :-)

Skrevet

ja det var hyggelig det

har hatt besøk i dag og alle har fått smakt,men du chill vet du hvor vi skal levere rapporten? får det ikke til er det så at vi må vente med å få lev den da?

Skrevet

brukte din link jeg ;)

nå er jeg også en buzzador..:P

 

når får jeg pakken ??

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått den pakka jeg! Og jeg har meldt meg inn for lenge siden!!!! *irritert* Dessuten så sa de at den var sendt.

 

Hvordan var den pakket, dere som har fått den? Noe må jo ha skjedd, blitt borte i posten eller noe :S

Skrevet

heia

det tok litt tid før pakka kom,men den kommer bare vær litt tålmodig så får dere den

 

Skrevet

Nei jeg har kontaktet de på mail, og den ble sendt for LENGE siden, og ikke kommet. Så derfor jeg lurte på hvordan den var pakket :P

Skrevet

den var pakka inn akurat som en bokpakke liksom

Skrevet

Hva i alle dager er/gjør en buzzador????

Kikka på den linken, men det var jo bare en registreringsside. Skjønte ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...