rolly Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 vill du også bli?hehe i dag fikk jeg mange esker med x drops helt gratis eneste man trenger å gjøre er og fortelle hva man likte med dem osv man får alså gratis prøver i posten hehe spennende syns jeg da jeg fikk tips om å være buzzador av ei her inne for ei stund sia gå inn på denne linken her http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=rolly det er ike noe farlig og ikke har du forpliktelser heller kjekt med sånne pakker i posten da hihi
chill+enda en til Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Fikk pakke i posten idag jeg også. Greit å få prøve nye smaker, og høre hva andre synes om produktene :-)
rolly Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 ja det var hyggelig det har hatt besøk i dag og alle har fått smakt,men du chill vet du hvor vi skal levere rapporten? får det ikke til er det så at vi må vente med å få lev den da?
☆Anonymia☆ Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 brukte din link jeg nå er jeg også en buzzador.. når får jeg pakken ??
Turid Laila Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg har ennå ikke fått den pakka jeg! Og jeg har meldt meg inn for lenge siden!!!! *irritert* Dessuten så sa de at den var sendt. Hvordan var den pakket, dere som har fått den? Noe må jo ha skjedd, blitt borte i posten eller noe :S
rolly Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 heia det tok litt tid før pakka kom,men den kommer bare vær litt tålmodig så får dere den
Turid Laila Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Nei jeg har kontaktet de på mail, og den ble sendt for LENGE siden, og ikke kommet. Så derfor jeg lurte på hvordan den var pakket
rolly Skrevet 15. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2007 den var pakka inn akurat som en bokpakke liksom
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Hva i alle dager er/gjør en buzzador???? Kikka på den linken, men det var jo bare en registreringsside. Skjønte ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå