Ein T Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 jeg tenkte på de nye di har på apoteket. di di anbefaler for at ungen ikke skal få skeivt bitt når di vokser til. noen som har prøvd? - å hvilke bleier har dere kjøpt? kjøpte libero 2-4kg jeg. men har hørt i etter tid at jeg burde kjøpt 3-6kg. hva gjør dere?? (jeg kan jo alltids kjøpe nye da)
Erisa* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe så mye bleier før hun er født, tenker å bruke de i pakken fra apoteket først, og så får vi en pakke fra Libero-klubben også. Når vi har brukt opp de, så vet vi hvor stor hun er og hva som passer:) Kjøper ikke smokk heller, vil egentlig prøve uten til amminga er godt i gang. Vi har en som lå oppi apotekpakken, det får holde inntil videre:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg har kjøpt 2 pakker med smokker og 1 pakke Libero ( 2-4 kg). Kjøpte en pakke med desse nye Ortodent smokkene de selger på apoteket, og en pakke med vanlige. Er ikke så dyre at det gjør noe:)
Adelina2 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 jeg har en pakke smokk liggenede..og skal kjøpe bleier fra 3 kg..fikk ei jente på 4400 kg sist..så da er jeg sikker :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg har kjøpt smokker fra ortodent, ønsker at babyen skal bruke disse hvis den skal bruke smokk, trenger ikke å fremprovosere tann problemer! Har også kjøpt libero 2-4kg, disse passer helt sikkert fint og en pakke med bleier blir da brukt opp i løpet av ei uke. Forige gang fikk jeg ei jente på 3700g og brukte denne str i tre uker.
Adelina2 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Glemte å svar på hvilken smokk jeg har kjøpt da..jeg kjøpte sånn vanlig nam smokk..men sist ble ikke disse godtatt i det hele tatt..da måtte jeg kjøpe noen helt andre som bare finnes på apoteket..så vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå