Solståle med 2 prinsesser Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg liker Eirik best..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 eirik torjus synes jeg var gyselig
Måånestråle Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg synes begge var fine, men i mine ører klinger Eirik aller best
Piken på landet Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Syns jo Eirik er et nydelig, klassisk navn, men det var jo litt tøfft med Torjus også når en venner seg litt til det...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Synes Torjus er et kjempeflott navn jeg... Eirik er jo oså et fint navn, eneste problemet er at det er vannvittig mange menn i norge som heter det... Kan jo være litt kjedelig å alltid bli forvekslet med noen andre... Slik er det i alle fall her, vi kjenner etterhvert så mange eiriker og eriker at det blir min eirik og din eirik og etter det må vi gå på etternavn, det har faktisk blitt et par forvekslinger:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Torjus er et flott navn!
Supertea Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Eirik! Det heter lillebroren min, og han er veldig søt
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 vettu jeg har ei venninde som har to barn, gutt å jente! di heter, torjus og techla grøsser når jeg tenker på di! likner på hekleduk å juicedrikk.... min mening...heldigvis!!!
geri Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Ingen tvil Torjus. Eirik...3 gutter i gata vår som heter Eirik! Jeg vet om en Torjus som er en av 5 brødre, og han har definitivt det fineste navnet. Eirik hvem stopper opp ved det da? Presenterer gutten din seg som Torjus vil de han møter garantert huske navnet og personen. (jeg hadde torjus og tollef som guttenavn, men vi får jente og aner ikke hva hun skal hete:)) Lykke til med valget, du kjenner nok innerst inne hva du vil han skal hete. Ååå en Torjus gutt, du er heldig! he, he, he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå