♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Kjøpt vogn og bilsete idag. Noe tidlig kansje, men er jo 25+4 idag Valget falt på Maxi Cosi med base, setet på tilbud til 999,- og basen til 1299,- De hadde ikke basen inne- så den ble bestilt. Emmaljunga City Cross med hardbag i sort. Vi tenkte at vi kjøper alt idag siden de hadde tilbudet på Barnas Hus på setet og basen, og da trodde vi de måtte bestille inn vognen. Men siden vi skal ha den i sort, så hadde de den på lager og vi fikk den med hjem med engang. Men måtte bestille bagen, den hadde de enkli ikke hørt om, kun City Bag- men vi vil ha en man kan bære med seg. Så måtte frem med katalogen og spørre noen andre for å vite hva de skulle bestille inn. Så da er vi noen og åtte tusen fattigere, bra er det at vi får penger av mine foreldre for vognen. Den kostet 5195, så får kansje det da. Så hørte jeg rykter om noe penger fra svigers og, så kan jo det dekke bilsetet og basen. Nå har jeg bare veldig lyst å åpne den store esken med vognen i, men skal styre meg og vente litt til så den ikke blir stående og støve ned. Setet står i en pose, og kan gjøre det enda litt til. Har det på ekstra soverommet, som er brukt som lager for ting inntil vi skal lage det til rom til poden.... Noen som vet om det følger med fottrekk til City Crossen? Som man bruker til den som sportsvogn?Kom på det når jeg kom hjem ser du, så fikk ikke spurt i butikken.
wilma<3 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer med kjøpet;) Syns ikke du er tidlig ute, jeg er i 23 uke og har allerde kjøpt vogn! Samme som deg faktisk;) svart sportsdel (får den etter nyttår), men citybag (farge: copper) på understell står i stua....må bare ha den framme litt....så skal jeg pakke den bort snart:) Fottrekk må du kjøpe utenom..koster nesten 400kr..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 er snart i uke 23 har vogn å bilsete rosa maxi cosi...satser på att ultralyden er rett...emmalkjunga smart er veldi fornøyd med den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå