Gå til innhold

Jeg har tidenes største MAMMADALT!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det normalt og være sååååååå avhengig av mora si da??

Snuppa er 3 år, og når hun er hjemme, så henger hun i beina mine HELE dagen! Sitter aldri for seg selv og leker..

Var i butikken istad og handla malesaker, og dro hjem og skulle sette igang med litt julegaver til oldeforeldre og slikt... det gikk da greit, helt til jeg skal på do... -mamma??? så kommer ho etter meg....

Går jeg ned for og sette på en vask, så er ho rett bak meg.

Skal jeg ut og hente noe i bilen, står ho i døra og hyyylgriner, selv om jeg sier ifra først at jeg skal ut og hente noe...

Når ho er ute og leker, så tar det 2 sekunder -MAMMA????

Når ho kommer inn til oss på morran, så ligger ho heeelt oppi meg, flytter jeg meg, så flytter ho etter. Går jeg på do, står ho og skriker på utsida, dusjer jeg, så er det første jeg hører "-mamma???" når jeg skrur av dusjen, enda ho er oppe i 2 etg......

Hoff, ble litt langt, men etter en noget hektisk uke, hvor ikke det verste har kommet enda, så blir det litt mye for en sleten mor.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ingen som hadde noe fornuftig og komme med? :o)

Skrevet

Det kan kanskje være en reaksjon på at hun har blitt storesøster..?

Skrevet

Off, ingen gode råd nei... Men skal si deg at jeg har det på AKKURAT samme måten!!!! SLITSOMT til tider, det kan man trygt si. Faktisk så jeg blir ånkli, ånkli sinna innimellom. Særlig i dag morges klokka 5(!!!!), mammaaaa, maaaaaammaaaa, MAAAMMMMAAA, MMMMAAAAAAAAAAAAMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....... Jeg ba henne PENT om å gå på rommet sitt og leke, for mamma måtte sove litt til. Heldigvis gikk hun med på det, etter at jeg hadde skjelt og smelt til sambo noen gloser som ikke egner seg på trykk. Hehe.

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 år som også ere sånn. I ditt tilfelle så tror jeg helt sikkert at hun nå har et behov for å passe på mamman sin. Hun har jo fått en å konkurrere med så det er jo ikke så rart. Det er vanskelig å være liten:-) Lykke til, min egen lille tater er husets lillebror så hvorfor han er som et klistremerke har jeg ingen forklaring på. Vi er nok noen flotte mamma`r, det er nok derfor:-)

Skrevet

har det samme med gutten min her............. grunn. pappan er så lite hjemme i ukedagene at det blir jeg som tar hovedomsorgen da. Han er flink i helgene, men han søker til meg hele tiden. Det blir ltit slitsomt!

Elsker gutten min. Vil være sammen med han masse, men noen ganger kan det være ok å få gjort noe fornuftig.

Skrevet

Eldste min var sånn en periode i sommer. Kunne ikke bevege seg en meter unna meg. Mamma hørte jeg dagen lang... måtte alltid være i samme rom som meg osv. Den perioden har gått over, så nå har jeg fått litt mer "space" :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Til du som lurte på om det kunne være fordi hun hadde blitt storesøster, så kan jeg bare si at ho har vært sånn leeeeeeeenge før han kom til verden!

Jeg satt og tenkte litt på dette istad, og sa til samboer at når nærheten er så intens, så blir det mer irriterende, enn hyggelig og skulle finne på noe artig med henne.

Samtidig prøver jeg jo og gi henne mer oppmerksomhet når hun er hjemme, og heller la pappaen ta seg av lillebror, men det ser jo ikke ut som om det har noe effekt heller..

Jeg elsker selvsagt snuppa over alt på jord, men det blir litt mye ja...

Skrevet

lille er også helt lik. jeg blir gal. om jeg lager mat så står hun plutselig rett bak meg uten at jeg merker det, så tar jeg et skritt tilbake og tråkker på henne og da blir det hyl og grin. eller om jeg kommer til å dulte til henne for å gå forbi..da blir det hyl og grin.. men oppå meg skal hun gå, stå, sitte hele tiden. grynt.

det ble værre her etter at jeg fikk kjæreste som er her mye, da ble det liksom mamma'n hennes. jeg vet ikke altså. det er bare riktig ille enda så glad hun er i kjæresten min og de koser seg masse sammen. sukk.

og det er mamma tusen ganger om natten og spørsmål om hvorfor voksne kan ligge i samme seng og hun må sove alene, og i går ropte hun på meg midt på natten for å fortelle at efedrin miksturen hennes var god men ikke pencilinen. når jeg dusjer skal hun være med selvom hun dusja alene kvelden før, når jeg er på do må døre være åpen, når jeg leser avisen skal hun helst lese samme avisen samtidig.. osv.

jeg skjønner hvordan du har det, men har ingen råd.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Forståelse er bedre enn ingenting! Trodde jeg hadde gjort noe galt jeg, men ser jo nå at det er helt normalt... :o)

Skrevet

i følge mamman min er det ikke normalt............ ;)

Skrevet

"og i går ropte hun på meg midt på natten for å fortelle at efedrin miksturen hennes var god men ikke pencilinen."

Oppfinnsomheten lenge leve:)) Den var god:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...