Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Har gått opp fra B til C allerede (uke 28) kan jeg regne med å måtte ha ammebh i D-cup, eller holder det sannsynligvis med C etter fødsel??
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 HEI! Mulig det holder med c-cup siden du allerede har gått opp en str. Men er litt vanskelig å si, siden puppene blir ganske mye større når det er melk i de. Jeg gikk fra b til c -cup under mine to forrrige sv.skap, og regner med at det blir c denne gangen også. Ofte må du også gå opp litt i omkretsen også, slik at det passer helt.
*snart mamma til 2* Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg gikk opp fra B til C cup nå i svangerskapet. Jeg var i butikken i dag og prøvde D cup, men den passset akkurat.Greit at man har litt å gå på, for brystene blir alltid større etter at du har født og melka setter i gang ordentlig. Synes det er kjempe vanskelig siden det er så liten forskjell. Jeg har jo bare prøvd en type på Cubus, skal prøve på H&M også, kanskje de er større der.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har gått fra 75 DD til 80 G ....er i uke 32. Håper at det stopper her, slik at jeg slipper å gå lenger ut i alfabetet etter fødselen. Pupper er pes=/
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 hehe..tuller du eller..?? gått fra 75c til 80dd, er i uke 35..kjøpte just ammebh i 80e..samboer spurte meg her om dagen om det ikke var litt gøy å ha litt ekstra store mugger, men...eh, nei? Satser på de har stoppet veksten inntil melka kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå