Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 - lagt på meg 20 kg mer enn normalt - spist altformye godteri - drukket for mye brus med kunstigsøtning - trena for lite - spist lite fisk, og lite variert - slurva med disse viktige vitaminene første 3 mnd. hmmm.. noe mer.. gjort allt feil jeg visst:/
SexyLubben =D Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hvis jeg skal henge meg på hysteri-bølgen tror jeg ikke jeg har gjort noe rett i det hele tatt...
SuperMoM <3 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Drukket alkohol mens jeg var gravid. Visste IKKE om at jeg var gravid bare slik at det er sagt!!
Hymia+muffins Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 spist mye godteri og lite fisk... kost masse med katten min og tømt dassen hennes mange ganger... spist spekemat, røyka laks, reker, etc.. bært tunge ting.. vært under mye psykisk stress i lange perioder... Hysteri er teit..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 jaja, hysteri er teit. men å trosse alle råd fra eksperter er enda teitere
Supertea Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Tømt kattedoene (selv om sambo som oftest er flink og tar dem). Hatt fire kattunger og kost masse med dem. Spist salami, reker, scampi, sterk mat. Drukket alkohol da jeg var ca 3-4 uker på vei (visste selvfølgelig ikke at jeg var gravid). Røyka sigaretter frem til uke 6 (da jeg fant ut om graviditeten). Trent for lite (orka ikke pga kvalme (tretthet). Drukket en kopp kaffe daglig.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 oj.. er det ìkke bra og spise salami og reker? det har jeg ikke hørt om. elsker salami. spiser det nesten hver dag. har termin om 4 dager.. hmm.. jaja:/
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 -snuset -drukket -tatt røngten -vert for fysisk, så har fått påbud om og slappe av, og resept på støvsuging, gulvvasking (LUKSUS) -pådratt meg magesår -drukke mye pepsi max MEN lille gutten i magen har det så fint for det heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå