LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Fortalte rett og slett at jeg var møkk hakke sinnsykt lei av at han benytter enhver mulighet til å glo på tv, og at jeg syns det er et slit å få han med på noe. Så jeg skal si opp familiepakken fra canal digital, og gå over på norgespakken. Ære være barnekanalene når man trenger et fredfyllt øyeblikk en gang i balnt, men 5åringen har utvikla seg til tvslave, og nok er nok. Heretter får vi klare oss med Harry Potter på film og barnetv.
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Støtter deg på den, ikke bra å være så avhengig av tv`en, nei.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 glad vi ikke har så mange kanaler jeg... bare den minste pakka fra digital-tv...
hva så? Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Vi har mange kanaler vi også, men barna vet at de må spørre om å få se på tv. Derfor sitter ikke jeg på data'n hele tiden heller. kan ikke si nei til dem men gjøre det selv...
Solskinnsdag Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Kjenner til det... Vi har en 7-åring her i huset som er TOTALT hekta på tven. Alt blir omgjort i hvor mye han får se på tv og ikke, så her i huset er det KUN barne tv han får se, så får han heller bare surmule. Samme hva vi finner på så vil han ikke, tven er sååå viktig! Så nå tar vi den rett og slett fra han, i håp om at blir litt mer sosial. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå