frakk Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hvordan gikk det med gulrotkake-muffins? Jeg syntes det var en fantastisk ide nemlig - elsker gulrotkake!!! Hvor lenge stekte du de, og hvor full gjorde du formene?
Monajenten Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Åhh har ikke laget dem enda:-/ Tenkte å lage til jenten min sin 4-årsdag om tre uker:-) Skal lage prinsessekronesjokoladekake også;-) Ja sant det var en fantastisk idé?? Jeg er skikkelig smart, hihi;-) Jeg kan godt si i fra når jeg har laget om hvordan det gikk, med mindre du tester det ut før meg da;-)
lille je Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg vil bare si at på detsoteliv.no ligger det oppskrift på gulrotmuffins med glasur og det hele.... De blir veeeeeeeeeeeeldig gode. I tilfelle du var i tvil om steking osv hvis du brukte kakeoppskrift:)
frakk Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Ja det er stor fare for at ikke jeg klarer å vente i 3 uker altså. Gulrotkake er alt for godt!! Kanskje det er jeg som kommer med en rarrort om hvordan det gikk først ja;-)
Monajenten Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi tuuuusen takk for tips lille je;-) Vi får rapportere når vi baker uansett da, frakken;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå