Gå til innhold

nå tror jeg det skjer noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontrolli dag, og legen sa at jeg hadde 1-2 cm åpning og moden :) Har 2 dager til termin.

Mens han kjente på livmortappen, så tok han like gjerne å tøyde og rev i den - det var ganske så vondt! Nå 3 timer senere blør jeg friskt blod, og det kom slimete blodklumper på papiret. Er vel den berømte slimproppen?

Jeg har disse maseriene jevnt, kanskje det skjer noe i kveld?? Flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet desverre ikke om det er sllimproppen, men jeg lurer: Spurte du om han kunne sjekke åpning og om du var moden? Eller var dette "rutine"? Jeg skal til legen i morgen, og håper hun kunne sjekket meg også - men har enda et par uker igjen til termin da...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Lykke til Hokki - håper this is it! Selv har jeg nesten 2 mnd igjen...men sender deg masse fødestøv!! =)

Skrevet

Tusen takk! Nei det er ikke rutine, han spurte om han skulle sjekke om jeg var moden. Jeg spurte jm dda jeg hadde 2-3 uker igjen, men da ville hun ikke 'rote' oppi der siden det tross alt var uker igjen.

Skrevet

Høres ut som den berømte slimproppen ja, riene kan jo komme av at han røsket til, men uansett, fødselen er jo rett rundt hjørnet nå, så utrolig spennende :-)

masse, masse lykke til!!!

Skrevet

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...