Alba44 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Event. hvordan votter? Lillegutt er så iskald på hendene noen ganger, men så putter han jo fingrene i munnen av og til da så kanskje ikke så greit med votter..?
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Ifølge hs er det ikke så farlig om de blir kalde på hendene om natta. Men det fins tynne ullvotter å få kjøpt, tror joha har det i hvert fall. Pass på at det ikke er snor, det kan de vikle rundt halsen når de sover.
Alba44 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Uff ja..votter med snor tenkte jeg på i sta`. Har et par tynne fleecevotter, men kan ikke bruke de pga snor. Han er god og varm ellers, men virker så ubehagelig å bli så kald på hendene..
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 du kan klippe bort snoren,det gjorde jeg på mine;)
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Eldsta mi hadde en tendens til å stikke hendene over dyna uansett hvordan jeg la henne ned. Hun var alltid kald - men varm og god på resten av kroppen. Votter gikk ikke, dem dro hun bare av seg.
Alba44 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 Hehe... kan ikke forestille meg at han vil la votter forbli på hendene gjennom ei natt heller.
Mia_I Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 sokkene blir lett trukket av, så går vel ikke noe bedre med votter nei..
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Har ikke hatt det enda, men vurderer det sterkt. Han er iskald på hendene om natta. Har et par Joha votter, tenkte å klippe av snoren og prøve dem nå i natt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå