Nivea30 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Har ikke kjent noe tidligere, ikke noe av disse "sommerfuglvingene"som det er snakk om. Kjentes ut som jeg hadde leamus akkurat under navlen isted, kan dette være babyen? Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter?
Labambie Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Akkurat sånn jeg ville beskrevet det! Jeg synes det er litt kjipt at folk sier det føles som sommfuglvinger eller fisk eller bobler.. Når det beste ordet som de fleste kan kjenne seg igjen i,er leamus. Hvor langt på vei er du da? Jeg kjente det bare på ett sted i magen, akkurat som leamus.
mamiladi Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ja på en måte :-) det kan være som å ha leamus i livmoren. Bare at det flytter seg til neste gang. Hvis du kjenner skikkelig godt etter kan du kjenne at babyen snur seg også.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jepp! jeg fikk aldri de sommerfuglslagene eller fiskehalene jeg! Jeg syntes det kun kjentes ut som leamus!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg har også kjent det sånn under navlen de to siste dagene. Tror det er babyen ja. Det eneste jeg stusser på er om jeg kan kjenne det så høyt oppe når jeg bare er i uke 16. Det er når jeg sitter eller halvligger, så kanskje livmoren presses litt høyere opp?
Nivea30 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 jeg er i uke 16 eller 18, litt usikkert. Jeg har også livmoren opp til navlen, legen sa det var godt mulig selv om jeg bare skulle være 16 uker. Spennende dette her!
Nivea30 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Ja, glemte å spørre om det er vanlig å kjenne sånn leamus dersom det skulle vise seg at jeg bare er i min 16.uke. Er jo litt tidlig, og leamusen kjentes jo ganske godt. Hadde trodd det skulle være myyyye svakere, sånn at man var usikker på om man kjente noe der...om dere skjønner hva jeg mener:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Det samme lurer jeg på. Er førstegangs i tillegg til at jeg bare er i uke 16 og syns jeg kjente det veldig tydelig jeg også.
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Første gang jeg var gravid kjente jeg bevegelser allerede i uke 15-16 jeg også. Like etter 16 uker kunne jeg kjenne han snu seg helt tydelig. Tror han tok salto! Nå er jeg gravid for andre gang og har kjent bevegelser allerede, enda jeg kun er 14 uker på vei. Kjenner det gjerne når jeg tenker intenst på babyen og vil den skal røre på seg. Tror den er tankeleser...
Tuppelura25 Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Å, der sa du det! Har ikke kommet på å bruke det ordet før, men det er jo en helt perfekt beskrivelse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå