AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Min har bare en pysj, men synes kanskje det virker litt kaldt... La henne på lammeskinn i senga i går og da ble det greit, men de skal vel helst ikke sove på det hele natten etter som jeg har skjønt?
Leandermamma Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Lillemann ligger i pysj inni babysafe oppi softbag med lammeskinn som underlag i bagen. Har lokket på bagen lukket. Dyne funker ikke, for den sparker han bare av seg. Hvorfor skal de ikke ligge på skinnet hele natten???????
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Har hørt noe om allergi, men det er vel sikkert forskjellige meninger om det kan jeg tenke meg. :0)
MathildeC Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Har paa henne pysjamas, samt en nattpose. Hvis det virker veldig kaldt har jeg et teppe over ogsaa.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 I en pysj under dyna si... BUrde kanskje ta på han et par sokker snart også...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Legg lammeskinnet i fryseren et par timer og rist det deretter godt ute. Så blir dere kvitt midden som kan gi allergi.
Mamma til to tette Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Ullpysj i babysafe, uten sokker med dyne over men kun opp til midjen. Er en kjempevarm gutt så bomull duger ikke, da blir han våt. Brukte lammeskinnet fra 0-4 mnd ca, fungerte kjempebra det så tar det nok i bruk når det blir kaldere her
Bellen^2 Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Vi har det godt og kjølig på soverommet, så småtten ligger i en sånn "bommull innerst, ull ytterst" pysj som vi har kjøpt på Cubus og sokker. Han ligger på lammeskinn og har dyne, men han ligger så urolig for tiden at han fort ender opp utenfor dyna, har prøvd babysafe men da fikk han hetta.
Mammapudding Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Har på seg pysj og ligger på et fleecepledd som jeg pakker over henne når det er veldig kaldt og så dyna:)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 mitt lille nurk på 5 uker ligger med bommulsbody og bomullspysjamas og sokker. sokker har vi begynt med nå. hadde varmeflaske ved bena frem til nå .
Gjest Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 Kor ofte bør en "fryse" og riste skinnet?
menisja Skrevet 15. november 2007 #15 Skrevet 15. november 2007 pysj og sokker, ligger godt pakket inn i et flispledd og dyne på toppen=)
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 15. november 2007 #16 Skrevet 15. november 2007 Bomull og ull-pysj fra Cubus, ligger på lammeskinn, med dundyne oppå- Vi har på ovnen på soverommet, hun liker å ha det litt varmt og godt:)
wirre;o) Skrevet 15. november 2007 #17 Skrevet 15. november 2007 bomullspysj, tynn sovepose ( bar efor at hun skal ligge rolig... spinnvill ellers, så hun er "satt fast") og dynen sin. og vinduet oppe. termostaten er stilt til 16 grader. hun er født i februar, så i starten lå hun på lammeskinn og med pysj og liten dyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå