*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Er nå på dag 31 i syklusen (aldri gått over 30 dager før), og ingen tegn til TR. Tok nettopp en CB digital som negativ.. Uff, da er vel tanta like rundt hjørnet. Sååå utrolig kjipt!!!! Merker at prøvinga og nedturene med neg. tester tar på humøret og energien. Har lyst til å legge hele prøvinga på hylla en stund!! men samtidig er jo ønsket om en liten spire så utrolig stort.. *trist*
har4barn Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Kjenner på akkurat det samme som deg. Er på dag 30 i syklusen nå. ikm i dag eller i morgen. Tror ikke det har klaffet denne gangen heller. Blir sliten av å få tanta om og om igjen. Jeg blir litt smådeppa et par dager, men så tar heldigvis spenninga og håpet over igjen. Det er vel derfor jeg orker. Har heldigvis barn fra før, men mangler liksom en etter at vi mistet. Er glad jeg ikke visste hvor lang tid det skulle ta etter at vi mistet... Har du noen barn fra før? Det er jo ikke sikkert at håpet er ute enda. vil bare ønske deg lykke til!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Takk for det Nei, har ingen barn fra før desverre. Har vært så "fornuftig" at jeg ville gjøre meg ferdig med studier og ha forholdene 100% tilrettelagt med et stabilt forhold, fast jobb osv.. Trodde jo det bare var å slutte med p-pillene, så skulle det være i boks, Men det var det jo ikke.. Sambo har et barn fra før, og den gangen var det visst klaff på nesten første forsøk. Det føles derfor ekstra tungt at jeg ikke klarer å bli gravid. Vi har begge veldig lyst på barn, og han spør ofte om hvordan det ligger an med syklusen, stryker på magen og sier han gleder seg til den blir stor osv.. Burde egentlig bli glad for det, men blir som regel veldig lei meg. Får en sånn ekkel følelse av at det er noe galt med meg, at jeg ikke kan bli gravid.. Har testet med el-tester denne pp, men har kun fått negative tester. Testet fra dag 12- 23 i syklusen. Neste pp skal jeg prøve å tempe også, men er litt vanskelig å få tatt tempen til samme tid hver dag. CB digital skal jo kunne tas f.o.m. 4 dager før ikm, så er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne mnd.. Lykke til du også!!!
Svensk Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Kænner med dig ... hade det litt sån førre gången. Det ær ikke noen trøst men har tænkt att vis det var så vanskeligt første gången hade jag klikka. Nu prøver vi på nr 3... kænner att det tar på . Noen gånger tænker jeg det ikke ær vært strævet, att bli så opphengt i en ting og frenetisk i sexlivet. Men så ser jeg mine två smile eller kose meg å da tenger jeg VILL oppleve miraklet en gång till Ikke mist motet... Førstår också att du får prestasjonsangest, tænker att det ær DIN feil. Men ikke mist motet prøv igen og spør en god gynekolog til råds. LYCKE lycke lycke til!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 var hos fastlegen nettopp, ba om en henvisning til gynekolog men fikk det ikke!! Han mente at han kunne ta de nødvendige us på legekontoret, men det vil jeg ikke. Har akkurat byttet fastlege, og håper den nye er mer hjelpsom.. Håper å få oppleve et lite mirakel snart! Dere er sååå heldige som har barn fra før. Av mine 3 beste venninner så har den ene nettopp fått barn, og de to andre er gravide. Skulle ønske det var meg! Tusen takk for svar, godt å ha noen å snakke med når man er litt fortvilet. *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå