♥ McQueen♥ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Eller som har gått den linjen? Lett å få jobb? og hva ligger lønnen på?
Ett_øyelokk.... Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg jobber somdet ja, men har ingen utdannelse innen dette. Jobber offentlig, og da er lønnen mye lavere en i privatpraksis.. Grunnlønnen jeg har er 281.000,-. Stortrives jeg da....
MartheMor+Lillegutt Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg skal begynne som advokatsekretær i februar, startlønn. 280 000. Men fikk inntrykk av at det var vanlig å stige relativt raskt i lønn, de har private lønnsforhandlinger en gang i året. Må si jeg er veldig spent, håper det er en grei arbeidsplass! Blir hvertfall deilig å slippe 3. delt turnus som jeg har nå
MartheMor+Lillegutt Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg er utdannet sykehussekretær da, og i tillegg holder jeg for tiden på å fullføre høyskoleutdannelse øk. adm ved siden av jobb:)
LizzyG Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 OKi, bare lurte;) Jobber selv som sekretær men har ikke utdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå